Keď som bola #goth a strašné #selfie som fotila

V skutočnosti som goth nikdy nebola a o existencii selfie som v r. 2009 nemala ani poňatia, ALE heň aký gotický skvost som našla medzi starými fotkami na externom HDD:

Ej bisťu!!!

Akože!!!! YOLO SWAG NETOPIER CINTORÍN FTW!!!! Postprodukcia (c) Mimi, 2014 grafik dizajnr, lebo ten hnusný font som už niekde dať musela. :D

Mimochodom, T – 6d, rozumej za 6 dní ideme do Fínska, a tak zhrabúvam rôzne slivovice, medy, korenia na guláše a pod. a neviem, či sa tešiť, alebo netešiť, ale asi tešiť, lebo JÄZERÖ a LETÖ a tak. Zmena je jediná konštanta. :)

 

P.S.: Takýýý dobrý make-up som si ešte v 2009 vedela robiť….teraz sa mi nechce. Raz skončím v práci pred počítačom v teplákoch (Tampere stylin!), s mastnými vlasmi a s Pityolom na ksichte, a to už bude ale ozaj zle. Možno ale vtedy budem nejaký Lead Game Art Omg Wtf BBQ Conceptual Design Guru Ninja Jesus Hare Krishna, takže ako to už býva, YOU GAIN SOME, YOU LOSE SOME. :D :D

2 thoughts on “Keď som bola #goth a strašné #selfie som fotila

Povedz niečo

