Hríbik na hlave, trblietky na vode

jazero_blogLen taký miniblogíček – je pol druhej ráno fínskeho času (t. j. pol jednej slovenského, v ktorom ešte fungujem) a už by som si ale OZAJ mala ísť ľahnúť, ak sa zajtra teda mienim unúvať do práce, žejo…ale tak len, že žijem teda.

Aj po tej 36h ceste mikrobusom s troma chlapíkmi, z ktorých jeden vyzeral ale ÚPLNE ako Pišta Lakatoš (bude blog aj o tom, ale strpenie poprosím)…aj s tým, že to u nás doma vyzerá ako po výbuchu, a Gimli dostal kýchací záchvat, ked strčil ňufák pod posteľ. POTREBUJEME VYSÁVAČ. Uf.

Inak ništ, things as usual (akurát že medzičasom zmizol bus 18, ktorý chodil k nám na Kohmankatu a nahradil ho bus 8 wtf?), do práce som dopravila borovičku, Gimlimu som kúpila nový postroj, sebe Cézar šalát v Stockmanne, a tak, fínsky life no. :)

tampere_leto14Hore vidíte povinnú turistickú fotku, na sebe mám gázové šaty c/o piešťanský sekáč, vlasy do hríbika (TENTORAZ to mojej kaderníčke nevyšlo…wtf…dva roky nestrihám ništ!!!) a za sebou most vedúci k jednému z dvoch megajazier, ktoré tu máme.

Ale ja idem hajať, lebo budem jak zombia – bloguvat poriadne sa bude neskôr, napríklad vtedy, ked túto osadu zmeníme na pekný byt zase raz O_o Porazí ma ale dovtedy!!! Ako to vy dospeláci robíte, že sa vám šecky dečky hodia k plachtám, riady sa blyštia, kvety kvitnú, hajzel vonia, jedlo je furt navarené, závesy sú rovné,….? Nezvládam to, potrebujem filipínsku slúžku (ktorá vie ideálne aj variť). :D Brezák ale odhodlane práve zahlásil, že zajtra to tu vyčuchcíme, tak no – ideme do toho asi…?! NO PAIN NO GAIN. Tak.

Povedz niečo

