Puhutko suomea?

Ta lebo ja tuším ništ!! Heň, čo som dneska našla:

finnish
Klik na zväčšenie!

Voi vittu… Už ste to komplikovanejšie vymyslieť nemohli? =_= :D

Predplatila som si ale časopis Puhutaan suomea, ktorý je pre nešťastníkov učiacich sa fínsky a túžiacich po popchnutí svojho fake it till you make it procesu – takže dúfam, že teraz to už pofičí! Na testipiste (testovacie centrum pre nefínske imigrantské náplavy AKO JA) v Helsinkách mi povedali, že som tak dobre fejkovala svoju neexistujúcu fínčinu, až som sa dostala po úroveň A2.2, čo je len kúsok pred B1, čo je zas už len kúsok (ale ten podstatný wtf) pred schopnosťou normálne sa vykecávať, čítať si noviny, a tak.

Snáď to jedného veselého, zasneženého dňa dosiahnem. A potom sa tu na to vykašľem, a odsťahujem sa na Korfu. :D

Koniec fínskeho okienka, idem dumať nad logom, a potom to tu ideme s Brezákom poupratovať, lebo dneska dojde Brezákov brat Mikko s dvomi dcérami Minjou a Minnou, a neradno by sme ich vpúšťali do nášho príbytku silne pripomínajúceho Luník IX. :D

3 thoughts on “Puhutko suomea?

  1. Ano, finština…několik dalších “zábavných” obrázků zde : http://myslenkyzesauny.blogspot.fi/2014/03/dobry-ucitel-nad-zlato.html

    Je to Puhutaan suomea zajímavý? Já pořád čtu jen dětský knížky nebo se občas dokopu k Yle z helppo suomi, ale vždycky u toho málem usnu :-) http://yle.fi/selkouutiset/index.php?id=1334

    Jinak zajímavý blog, našla jsem tě přes Finliki :-) Kdybys někdy zavítala do Helsinek, ozvi se!

    Zdravím
    Šárka

    1. Ďakujem Šárka! :) Inak, zrovna ZAJTRA v Helsinkách budem, ale možno že už oddnes večera, ešte neviem….tak sa môžeme stretnúť alebo čo :)

      Puhutaan suomea vyzerá fajne (už mi to prišlo), ale ešte som nenabrala energiu si to čítať nejako poriadne, bola som uťahaná jak pes…snáď to príde :D

Povedz niečo

