Střípky zo života

Som prišla do práce, nikde ani nohy, a povedala som si, že kým ešte vypijem ten megasilný čierny čaj, nebudem produktívna. Takže NEBUDEM, a radšej dám voláky blog, prkl. :D


Dneska ráno, ida cestú sem do práce, som videla babu v džínovej bunde, na ktorej mala nášivku.

…ale akú!!!!! :D

Ženské nohy v lodičkách…..CHLPATÉ JAK MEDVEĎ.

Najlepšia nášivka, tuším si takú nakreslím a niekde prišijem (okrem toho zodpovedá stavu mojich nôh, lebo odkedy nevideli slnko, nevideli ani holiaci strojček…ale mám na háku, nebudem sa tu podvoľovať tupým zvykom zacieleným na ženy! Aj ja mám právo mať nohy jak medveď, nielen chlapi!!! :D)


Začala byť kosa, včera aj predvčerom bolo okolo nuly, a dnes ráno sme už mali aj srieň. Takisto sa už začalo skôr stmievať – včera bola tma už okolo deviatej večer. Teraz to pôjde rýchlo a ani sa nenazdáme, bude tma FURT (vtedy sa nádejám, že budeme s Brezákom sedieť niekde na Phi Phi a piť koktejlík).

Phi Phi. Úúúfff.
Phi Phi. Úúúfff.

Ništ ale, zatiaľ je to pekné a som spoko, lebo SVIETI SLNKO. Takže je tak tatransky – svieži zimný vzduch, ostré slnko…len tá koliba mi tu chýba, ale nemôže mať človek šecko. :D


Hríby už nerastú, resp. nič dubákoidné…ale videla som (a zobrala som…a potom vyhodila) judášove uši a hlivy. Takže nebude to také márne ešte.


Po tom, ako som si prečítala na LinkedIne 59569-ty článok o tom, ako treba budovať svoje kariérne znalosti, byť furt produktívny, prehlbovať si svoju expertízu v obore a vôbec, nevidieť nič iné okolo seba, len svoju kariéru a jej problematiku, tak ma to otrávilo, že som napísala článok o presnom opaku: HOW TO STAY CURIOUS

V skutočnosti by stačilo napísať len “Nejebte sa porád toľko sami so sebou, existuje aj super zaujímavý svet MIMO vašej práce, stačí sa kukať okolo seba”, ale LinkedIn je LinkedIn, tam musí človek písať kulantne. :D


Ako začala byť kosa, Gimli úplne ožil a začal ma ráno rôznymi zvukmi vyháňať z postele :D Zvuky sú veľmi podobné tomuto vytočenému pekinézkovi:


Ej veru!!! Live blogging, došiel kolega (developer), idem si tuším otvoriť ten Illustrator, aby sa nepovedalo, že som lenivé hovado. :D


Dizajnujem svoju prvú obálku na knihu!!! Kniha je dosť nevalnej kvality, ale snažím sa, aby aspoň obálka bola kvality valnej. :D Ako bonus k tomu, asi kamoške zalomím nejakú knihu o EÚ, takže za tento rok si môžem dať čiarky na DVA projekty, ktoré budú vytlačené a budú existovať v reálnom svete :P No vlastne viac, ale tieto sú také naj…vždy som chcela robiť niečo s knihami :)

Obe tieto veci sú pro bono, ale rozdrapenej cici v nordickej utópii by slovenské peniaze nejako extra nepomohli, takže v klídku. Viem, že teraz devalvujem celé dizajnérske remeslo a nevzdelávam klientov, že grafický dizajn je práca ako každá iná a treba ju normálne zaplatiť, ale sľubujem, že ak mi spadnú do ksichtu lona ešte ďalšie knihy, normálne si za ne zapýtam peňáze! Ba čo viac….fínske peňáze si zapýtam (ma klient ovalí po hlave akurát). :D


Ešte furt som nedopila čaj, ale medzičasom došiel šéf, takže ništ. Idem pracovať. Nestačí mať AI len otvorený, bolo by zahodno aj v ňom niečo spraviť. :D

2 thoughts on “Střípky zo života

  1. Doporucuju kouknout na aeroflot, maji super akci na letenky z Helsinek do Thajska na prvni tri mesice roku 2015, my jsme minuly tyden kpupili zpatecni za 450 € protoze jsme vedeli, ze dneska bude na nule a bude tak az do kvetna pristiho roku :D je fajn se mit na co tesit!

Povedz niečo

