Úplne bezpredmetný blog o ničom

Som sa teraz predala, že??? :D Ale aj tak čítate, ha!

Ale fakt dneska o ničom.

Dni plynú sťaby hnedozelenošpinavá voda dunajská, noci sú stále chladnejšie a chladnejšie u nás na severe (že -15C bolo na niektorých miestach včera v noci), vločky kde-tu padajú a kde-tu nepadajú, Gimli sa stráca a nachádza (včera mi ufujazdil, hovado malé), AI, ID a PS sa otvárajú a zatvárajú a ja striedavo bdiem a spím.

A venku dneska svícilo slnko (vlastne ešte trocha svícií):

Totok vidím z okna, teraz, keď už nie som zalezená v pivnici menom práca.
Totok vidím z okna, teraz, keď už nie som zalezená v pivnici menom práca.

A včera som si nad stôl prilepila takúto múdrosť z TOHTO článku:

Tú pohľadnicu mám z Karlsruhe :))) Hovorí že "Dnes je skvelý deň na to, aby bol skvelý deň" :D
Tú pohľadnicu mám z Karlsruhe :))) Hovorí že “Dnes je skvelý deň na to, aby bol skvelý deň” :D

A Gimli má všetko na háku:

Pál do p..., mama!!!
Pál do p…, mama!!! :D

A venku furt svící (no dobre, už sa zošerieva):

Neviem sa rozhodnúť, či sú tieto radovky super alebo nie. Asi by som si mala dať cvičnú návštevu nejakého satelitu v SR, aby sa mi zase nakalibroval vkus. :D
Neviem sa rozhodnúť, či sú tieto radovky super alebo nie. Asi by som si mala dať cvičnú návštevu nejakého satelitu v SR, aby sa mi zase nakalibroval vkus. :D

A ja mám rozčítané tieto dve knihy – Wabi-Sabi po druhýkrát a Umberta Eca po prvýkrát:

Wabi-Sabi je moja dedovizeň i poklad duše, ale Eca požičiam, ak by niekto sceu. Keď ho ale dočítam teda! :)
Wabi-Sabi je moja dedovizeň i poklad duše, ale Eca požičiam, ak by niekto sceu. Keď ho ale dočítam teda! :)

A pridala som totok do svojej Ištok Art Kitchen:

Klik a ste v obchode!
Klik a ste v obchode!

Začala som zbierať peniaze na pomoc severokórejským utečencom v rámci americkej neziskovky Liberty in North Korea, ale všetci sú sebecké hovadá a zatiaľ nikto nič neprispel. :( Teda okrem mňa, to je tých 55 dolárov, ktoré tam vidíte. A to chcem do konca decembra vyzbierať TRI LITRE!!!!! Óch.

PRISPEJTE TU! :)

Nech Boh kimči požehná vaše kroky svetom, 고맢숨니다 (ďakujem po kórejsky, dúfam, že som to napísala správne).


No dobre. Idem na poštu vyzdvihnúť si konečne čočky, a asi aj lacné, šitné gate a (údajne) semišové čižmy z jedného ázijského online obchodu pravdepodobne podozrivej (ne)kvality. :D Ale možno to bude fajn, ktovie! :))
Dozviem sa o chvíľku.

Medzičasom sa môžete kochať najcica fotkou seba na svete s mojími najvác umelými vlasmi.

Jak noc a deň, táto fotka a momentálna realita wtf. :D
Jak noc a deň, táto fotka a momentálna realita wtf. :D

Filtre a umelé vlasy sú viac ako národ. Tak.

2 thoughts on “Úplne bezpredmetný blog o ničom

Povedz niečo

