Nedeľný zoznamček hocičoho

Sa mi dneska nechce súvisle rozmýšľať, nieže by som sa tým inokedy veľmi vyznačovala, takže dneska zoznamovo.


Je sychravo.
A mokro. Normálne mám pocit, že vzduch je voda a voda je vzduch, tak je mokro vonku. A celý deň je sivo, v podstate ani svetlo nebolo, len sivo, a teraz je tmavomodro  a o chvíľku bude čierno. Už viete, odkiaľ majú všetci fešn švédski blogeri tie grayscale farby šatníka? Z VONKAJŠKA WTF.
Ale som na tom podobne, 80% mojich 59956 zimných búnd je v rôznych odtieňoch sivej, lebo ta čo sa budem, šak neexistujú iné farby aj tak. :D


Včera sme mali česko(-)slovenské stretko s Majkou a so Šárkou! :)
Hľa, jedno foto od Šárky, kde vidno mňa, Brezáka a Majku (a týpka so sexy retro čiapočkou):

Sme jako pařili, vole.

Sme jako pařili, vole. Neviem na čo tam kukáme vole, asi na Fínov oproti, s ktorými sme diškurovali, vole.

Jáááj, dobre bolo! Sestry moje v temnote, ste super :)


Som včera vypila zo zúfalstva pivo.
Ja som totiž trápna a pivo nepijem, ale včera som nevedela, čo si v Plevne objednať, tak som si objednala pivo. Ale nie nejaké hocijaké, ale najmužnejšie pivo z najmužnejších, SIPERIAN STOUT (“Sibírsky stout”). Cha!

Také veľké som zase nemala, len voláke 0,25l. Klik.

Podľa všetkého je to najtrpkejšie pivo zo všetkých v celom Fínsku, ale ta šak čoby som si neobjednala také, go bitter or go home. :D …tým nechcem povedať, že mi nechutilo, DOBRÉ TO BOLO. Asi som chlap. Štyri Guinnessy poprosím, a koleno z losa! :D


Máme hrozne veľa práce.
A ja som najšťastnejšia, že som dala vo svojej ex-pivnici výpoveď, lebo nebolo to moje kafe. Ech…ale treba zistiť nielen, čo má človek rád, ale aj čo NEMÁ rád, a to sa voláko všetko utrasie. :D


Na Polárnej čiare si môžete kuknúť návod, ako si spraviť severské žižinky.
A pridajte sa aj na Facebooku, ak tam ste! :)


V decembri späť na juh.
Teraz nemyslím niekde na Fuerteventuru, ale ideme späť do Helsínk/Espoo. Všetci klienti tam sú, väčšina kamošov tam je, more tam je…ešte aj jediný Marks and Spencer vo Fínsku tam je (uctievam ten obchod, obzvlášť ich spodné prádlo)! :D Modlite sa, aby sme dostali mestský byt v Espoo, lebo kamoška takto býva v novostavbe s balkónom vo veľkosti garsónky v Petržke a nájom má len 600€ mesačne, čo je ZÁZRAK. O.o Aj my chceme!


Kúpila som dnes Gimlimu plyšového maca v miestnom vetešníctve. Za dve evry!
Volá sa Kalevi a je to štramák. :D Aj mašľu okolo krku má! Jou jou fešn bloger.


Povedala som si, že srať na nežné učenie sa fínčiny a kúpila som si Denník Bridget Jones po fínsky.
Tiež vo vetešníctve, tuším za tri evry. Čítala som to po anglicky, takže viem o čom, a idem si to teda prečítať po fínsky, v zmysle “nauč sa plávať tak, že sa švacneš do vody” :D. Ale snáď to dám, nie je to Silmarillion…


Už je čierno.
Urgh. Idem si urobiť čaj. Koniec hlásení z môjho extrémne dobrodružného života. :D

One thought on “Nedeľný zoznamček hocičoho

  1. Dnes je už aj u nás tak sivo, ale ešte včera sme mali nádherne. Nuž, všetkému je raz koniec :-( To pivčo by som si určite dala tiež.

Povedz niečo

