Biele kráľovstvo

Snežíííííííí!

Už aj tu, v Tampere – donedávna totiž snežilo všade, len nie u nś, čo som považovala za podlý podraz, ale už je sneh aj tu :D

Výhľad z okna našej obývačky.
Výhľad z okna našej obývačky.
Tématický sob z Frozen na Fejsbúku.
Tématický sob z Frozen na Fejsbúku.
Tento severský sneh je super, lebo je asi 56x svetlejšie.
Tento severský sneh je super, lebo je asi 56x svetlejšie.

Celé to začalo včera večer, a mám túto príšernú fotku ako dôkaz :D

Som jeden z mála ľudí v našej štvrti vo farebnej bunde :D
Som jeden z mála ľudí v našej štvrti vo farebnej bunde :D

Juj! A tak! Idem pracovať, mám toho strašne veľa. Na margo toho, minule sme s Brezákom pozerali dokument September Issue o tom, čo a ako vo Vogue a Anna Wintour a atď., a naučila som sa od Anči dôležitú vec, a to EDITOVAŤ – VŠETKO. Ľudí, oblečenie, jedlo, nábytok, VŠETKO. Tibeťákov nie. Tým nechcem povedať, že som nastúpila na mentálnu dráhu snobskej, hnusnej osoby, ale editujem, editujem…plevel dpč, ostatné môže byť. ;)

Bolo to už ale nevyhnutné, lebo hlavne čo sa práce týka, tak fakt mám fofry, ale ako predtým needitujúca osoba (inak povedané, osoba málo používajúca slovo NIE) som si jedine ťažké stresy privodila.
Takže, né, už sa mi nesce. Idem si vyberať. ^^

OK! Koniec monológu na ráno, práca volá…!!! Dneska posielam do tlače vlastné vianočné, tibetie pohľadnice :))

Jo, a toto je náš posledný mesiac v Tampere, sťahujeme sa do Helsínk alebo do Espoo zase…v pondelok ideme kuknúť jeden fajn byt na Lauttasaari, tak uvidíme, čo z toho vzíde. Snáď niečo dobré! :)

Howgh, otváram InDesign.

3 thoughts on “Biele kráľovstvo

Povedz niečo

