Je to tu

Idem sa vydávať. Asi na Slovensku, ale možno nie, lebo šak aj Laponsko je fajn, a Brezákova (čiastočne sámska!!!!) mama je z Inari, ta ne. Budeme mať svadobné soby ťahajúce svadobné sane, veľa jedla…a tieto šaty si dám (+ 12 svetrov na to):

Snowflake gown od BHLDN, teraz mi ho zlacnili na 1800 doláčov! Vole! Klik na web BHLDN a moje šaty.
Snowflake gown od BHLDN, teraz mi ho zlacnili na 1800 doláčov! Vole! Klik na web BHLDN a moje šaty.

RSVP, pozvánka príde čoskoro.

.

.

.

.

.

.

.

.

…… ale prdlačky! Cha! Ste si mysleli, že hej? :D Zlákal ma ten dramatický nadpis, čo som dala príspevku na dramatický obsah…ale IRL Brezák nič nehlási a ja nevidím žiaden prsteň, takže v skutočnosti inšô – SME SA ZAČALI BALIŤ. :D

Lebo zase ďalšie sťahovanie, ale prisámbohu, že aspoň na dva roky posledné, a najbližšie sťahovanie po tomto bude do vlastného bytu, nie do jeblého podnájmu (cica nerada platí nájomné). -_-

Ideme späť do Helsínk a budeme bývať kúsok od Baltského mora v štvrti Lauttasaari – teším sa, teším sa!!! :)

Aj takéto tam budeme mať. :)
Aj takéto tam budeme mať. :)

Dneska ráno som začala kukuričnou kašou s Grankom pomalým ukladaním a zväzovaním kníh z poličky č. 1.

Potom som si asi hodinu čítala britský GLAMOUR a následne som pokračovala v knihoväzbe. Zatiaľ som dokopy holý prd spravila, ALE vyradila som do krabice rôzne nevzhľadné hnedé šálky a taniere, ktoré pôjdu het do kierrätyskeskusu, čili do takého veľkého vetešníctva – recyklačného centra, kde si môžete za babku kúpiť použité veci všetkého druhu, vrátane nábytkov, doplnkov, oblečenia, … VŠETKO tam je.

Áách, ja tak rada vyraďujem veci! Naštastie aj Brezáčik je v obdobnej nálade, a nechce už mať rôzne nesúvislé nábytky z tmavého dreva bárskde pozbierané (jedine do svojej budúcej mancave), takže vyraďujeme a vymýšľame budúce nákupy moderných nábytkov zo svetlého dreva. Alebo aj nielen z dreva, lebo som sa zaľúbila do týchto WTF šitných akožeskríň v Ikey, a chcem aspoň 2-3:

BREIM z fínskej Ikey. Jou!
BREIM z fínskej Ikey. Jou!

Načo si komplikovať život. Teda, ja velice móžem hlavne masívne drevo, ktoré vonia a má krásnu štruktúru a atď….ale nábytky z masívneho dreva sú ťažké, a je dosť náročné nájsť ich v dizajne, ktorý nevyzerá ako Janova chalupa v Kysuciach. Hmpf. Možno začnem nový stártup. :D

A inak ništ. Pôjdem o chvíľu niečo navariť, zase niečo vydrbať na smetisko dejín, a vytiahnuť riady z umývačky riadu. V Lauttasaari nebudeme mať umývačku riadu (teda, ak si ju nekúpime – ja by som rada, takú tú malú), ale zato budeme mať komunitnú práčovňu, za čo budem roniť slzy radosti, lebo tu v Tohloppi nemáme, a nič ma nevytáča viac, ako hnusné, špinavé oblečenia. URGHHH.

P. S.: Kuknite sa na Polárnu čiaru, spísala som tam nejaké dizajnové múdrosci! :)
P. S.: Ale tieto šaty by som si mohla kúpiť aj bez svadby – a následne ich nemala kam nosiť, ale nebuďme detailisti :D Slint slint slint. Ochhh.

2 thoughts on “Je to tu

  1. hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zemiram. ja by som chcela masivne drevo alwe mozem si dovolit len preglejku, chacha a ikeu milujem :D ale hentie wtf skrine moc nemusim, ale asi si daku zaobstaram lebo momentalne nemame az tolko odkladacieho priestoru. Ale kedze spalnu mame bielu, obyvacka bude cierna (musela som ustupit), ale zas je to dobry vtip, lebo moj chlap je cernoch, takze mu to otlkam o hlavu ze to je jediny dovod preco mame odlisny vkus na nabytok :D aj ked, on ma vlastne pici…

Povedz niečo

