Mimi vo Fínsku je Mustikka Suomessa

Dva príspevky za jeden deň, toto je už jaká zimná kríza motivácia, vole! Teda, ty sobe!

Ništ ale, len oznamujem pospolitému čitateľskému ľudu (minule som si všimla, že mám už skoro 93 000 návštev, čo je NENORMÁLNE – Bunina si čítať nič?! Ale na takéto nezmyselné blogy chodiť, na to by vás bolo, čo?!), že som zmenila meno blogu z Mimi vo Fínsku na Mustikka Suomessa.

URL zostáva rovnaké, mimivofinsku.wordpress.com.

Mustikka Suomessa znamená po fínsky “čučoriedka vo Fínsku”, čo teda musíte uznať, že je inteligentné že až no, a okrem toho mi to pripomína môjho obľúbeného Júlia Satinského AKA Uja Klobásu, ktorý tiež navštívil Fínsko (inak, som ho ako malá stretla! Ha! A strašne som sa pred ním hanbila a červenala.).

Takto vyzerá "čučoriedková víla", rozumej ja (postavou sa už blížim). Klik na zdroj.
Takto vyzerá “čučoriedková víla”. To som ja! Aj postavou sa už blížim! -_- :D Klik na zdroj.

Mám pár malicherných dôvodov na zmenu názvu blogu:

– Čučoriedky rastú aj na Slovensku, aj vo Fínsku, sú teda doma v oboch mojich domovoch
– Čučoriedkové čokoľvek je vždy vynikajúce, hlavne koláče, jogurty a palacinky (a ja som pažravá)
– Čučoriedky obsahujú luteín, ktorý je výborný pre zdravie očí, čo ako na počítač zízajúci dizajnér potrebujem
Mustikka Suomessa má pekný rytmus, s tými zdvojenými KK a SS :) Fínčina je KRÁSNA.

– Mimi vo Fínsku ma už nudilo, a teda som strašne zlyhala v “budovaní si osobného brandu Mimi vo Fínsku”, ale ZERO FUCKS IS GIVEN, lebo tento blog nie je na budovanie si osobných brandov, ale slúži ako kýbel pičungov expatský žvástozvod obyčajný blog, kde píšem bársčo, hlavne teda ze života :P

– Stretla som už ľudí, ktorí si mysleli, že ako Mimi musím byť zákonite buď MIRIAM alebo MÁRIA.
Nie, deti moje, ja som MICHAELA – bratislavskí taxikári by si ale spomenuli na IVONU, prípadne IVANU. :D Preto aj dole vidíte, že autorka blogu je Michaela Ivona…toľko som to meno hovorila taxikárom, až som si ho úplne obľúbila! Nevylučujem, že si ho oficiálne raz pridám ku svojmu menu (Fíni majú všetci dve alebo tri mená, len ja mám jedno, fňuk) ^

Ta tak. Na tento blog nemám žiadnu Fejsbúk page, ani nič podobné (lebo si nebudujem brand, chňápete…to by vyzeralo, keby mala byť tá brand takáto, ojojój, perkele!), takže nikde nič nemusím meniť. Jedine v prehliadači uvidíte na lište svíciť MUSTIKKA SUOMESSA a nie Mimi vo Fínsku. :)

Kiitos!

7 thoughts on “Mimi vo Fínsku je Mustikka Suomessa

  1. to je velmi dobre ze pises tak casto lebo ja milujem blogy ako tvoj! totiz zvastozvody, emocionalne vylevky a podobne (lebo ved vrana k vrane sada a tak). a fincina je uzasna!!! ale ja milujem skoro vsetky jazyky, ja tom taky jazykovy freak 8a preto mi neda – a to aj ucitelka vo mne s aprediera na povrch – podla mna cicy nie je spravne, lebo cica sa sklonuje podla vzoru ulica, ehm, takze by to malo byt cice, ale zasa ak to je autorsky…ech…ten, neviem si teraz spomenut ako sa tomu hovori, no tak to tam mozes nechat :D) (ale inac nie som ucka slovenciny, som neminarka, ako sme hovorievali za zlatych cias ZS).

    ale co som chcela…zas som sa kvalitne zasmiala a este raz chcem povedat ze tie finske vyrazy su skvele, hned tvoj blog rozsirim (ako virus) medzi kamosky, lebo my sme mali volakedy take finsko-svedske obdobie 8v spojene hlavne s heavy metalom haha) a preto viem po finsky povedat susien (to su vlky v genitive, ci co, ved ty asi vies…vsetko ostatne zlyhalo, dokazala som si zapamatat ken toto a ani len ne v nominative…aha a este viem orjatar a to znamena otrokyna :D myslim ze mam celkom slusne zaklady, na ktorych sa da uz stavat!!)
    ale mohla by si davat aj preklady, napriklad co znamena perkele? predstavujem si ze to bude daco ako “dopekla” ale viac irecite, napriklad ako “krucispagat” :D

    1. Jaaaj dakujem krasne ^_^ Zo mna Tolstoj veru nebude, ale na chujoviny vyposovat, na to by ma bolo :P

      A je to cice? Omg…akoze….asi som uz magyar a neviem, musim si to skontrolovat O_o

      A s tym perkele si sa trafila :D Ale Fini to pouzivaju furt a na vsetko, asi ako my hovorime sloveso “jebat”, ze ozaj ho vsade mozes strcit ahhaa! Fini maju tak “vittu” a “perkele” :P

Povedz niečo

