Najlepšia čiapka, ktorú som si nekúpila

35€. Za túto sumu som mohla mať na hlave losa*, ale nekúpila som si tento výtvor plsteného umenia na helsinských vianočných trhoch, po tom, ako obvykle všeakceptujúci Brezák začal protestovať, že to je ALE FAKT blbý nápad na TOTO minúť 35€, a vôbec, hovadina to je. Óch.

Jóóóój!
Jóóóój! A aj tá pelerína vzadu naľavo s tými (umelými, našťastie) kožušinami ma máta(la), ale 140€ je nad môj budget. Ale vyzerala by som ako Nastasja Sergejevna z Jekaterinburgu :D

Uznávam, že je to blbosť. Ale LOS NA HLAVE!!!! :D S tým keby som sa objavila v Bratislave (kde ľudí vyhadzuje z konceptu hocičo, lebo fashion freedom ništ) asi spôsobím poprask jak sviňa. :D

Čiapka, chýbaš mi. Možno sa po teba zastavím, aj keď Brezák tvrdí, že so mnou nevyjde na verejnosť, keď TO budem mať na hlave, a je pravda, že som v Akateeminen Kirjakauppe videla asi 8 kníh za podobnú cenu, za ktoré by som obetovala aj….losa na hlave. Dilema, dilema. :D

* Brezák tvrdí, že to nebol los, ale mladý sob

A keď už sme pri severských zvieratách, 29. november 2014 bude navždy veľkým dňom, kedy som po prvýkrát jedla soba, presnejšie sobí steak. Brezák ma odfociu:

Sobí steak so zemiakovým pyré, neviemakou omáčkou (foodblogger zo mňa nebude), čučoriedkovým džemom a s volákymi zelenými srandami, podozrivo pripomínajúce mladé rastlinky hrachu.
Sobí steak so zemiakovým pyré, neviemakou omáčkou (foodblogger zo mňa nebude), čučoriedkovým džemom a s volákymi zelenými srandami, podozrivo pripomínajúce mladé rastlinky hrachu.

Ako taký sob chutí…?
Ako….sob! :D Presnejšie, chutí ako divina zmiešaná s chuťou kačacej pečienky…a ako čisto etické mäso (soby tu žijú polodivoko) chutí o to lepšie, lebo viem, že som objednávkou sobieho steaku nepodporila žiadne koncentračné tábory pre zvieratá (ako som spravila dnes tým, že som si na thajskom obedovom bufete naložila z kuracieho mäsa wtf).

Losy a soby…! TOTO JE RAJ! Aj bez čapice, aj keď ešte trúchlim. :D


Pridala som na blog sekciu FAQ o Fínsku, o blogu, o mne, o všeličom. Sa prípadne kuknite. Ešte by som tam mala pridať obľúbené otázky “Čo mám vidieť v Helsinkách?” (kokos, vygúgli si to, ja neviem čo chceš vidieť), a “To fakt je tam v zime furt tma?” a podobne, aj k tomu príde. Naberám sily. :D

6 thoughts on “Najlepšia čiapka, ktorú som si nekúpila

  1. no ale ta ciapka je fakt dobre… je pozoruhodne, ze podobny konflikt som mala aj ja s tvojim tatom – tiez kvôli blaznivej ciapke (budajke) a tiez nechcel vedla mna ist po ulici… a to sme boli v banskej bystrici prosim pekne

  2. Ale v tej čiapke-budajke si vyzerala ako utečený chovanec z uzavretého odd. Pinelovej nemocnice :-) A ešte mala v mojich očiach nepríjemné konotácie s Jankom Udajom.

  3. co ti jebeeeeeeeee ta ciapka je super. aj ja chcem jest soba!!! inak ja mam kamosku z gronska a ona ma cizmy z tulena a to je najlepsia vec na svete, ked sme boli v drazdanoch a snehu najebalo po kokot, hrozne som jej zavidela, lebo moje “zimne” cizmy su dobre akurat tak do madridu, ale v europe sa tazko zhana daco poriadne, asi len na severe…)
    takze chcem jest soba, chcem capicu zo soba :D a chcem cizmy z tulena.
    Ja mam capicu z H&M a je to mys, ma aj usi a ma celu mysaciu tvar a moj kamos to okomentoval ze to je snad este horsie nez vianocna capica s napisom merry x-mas, co ma jeho frajerka a ze ked my dve ideme dakam spolu, ze katastrofa. ale moj chlap pvedal ze sweet, ako na vsetko co na seba navlecem, takze ok :D a co mna je po ostatnych, mne die o usi :D

Povedz niečo

