Livin la vida loca, bárs aj potme

Neviem teda toto presťahovanie, to bolo niečo ako zmŕtvychvstanie! :D

Z temnej osamelosti do iskrivej divočiny.
Z dôchodcovského veku do mladosti.

Alebo čo.

Za tento jeden týždeň bývania v Helsinkách som/sme stihla:

  • 1x meeting u klienta
  • 8x jesť venku, ak nie viackrát, sorry účet, to voláko vykryjeme
  • byť v 2 kluboch
  • 1x Itsenäysyydenpäivä párty, t. j. párty na oslavu fínskeho dňa nezávislosti (6. 12. vždy) v bizarnej skúšobni kamoškinho frajera a jeho hudobnej skupiny, kde nebol vzduch, len dym z cíg
  • 1x večeru u kamošky ešte s inou kamoškou
  • 1x sa omylom previezť z Espoo do Ruoholahti a poněkud nevystúpiť na Lauttasaari, lebo bola tma a prepásla som zastávku, lebo som slepá a potrebujem lejzrom do očí zas :D -_-
  • 3x ísť nočákom
  • 5h stráviť na výstave psov
  • 1x variť
  • 2x piecť bábovku
  • 1x si dobiť električenku
  • 2x sa popresúšať po meste bezdôvodne
  • 1x víkend aj s Brezákovým bratom
  • 1x návšteva kamošky Suski, ktorá býva blízko
  • 1x návštevu Ikey, kde som úspešne uviazla na 1,5h :D

A okrem toho som pre cenovo rozmaznaný stredoeurópsky národ zdokumentovala tento horor pív v šenku v Espoo:

Ňuňuňuňuňu.
Ňuňuňuňuňu.

No a že čo tí Fíni tak chľastajú, keď niekam cestujú….tuná máte odpoveď.

Okrem toho som teda dneska bola na výstave psov Koira 2014, lebo dve kamošky a pár známych tam malo svojich tibetských španielov a išla som povzbudzovať. :) Dobre dobre, vymýšľam si, išla by som tam aj tak, lebo som šialený psíčkar, ale lepšie to bolo, keď som tam aj nejakých ľudí poznala :D

Aby sa Gimlík necítil neocenený, doniesla som trofej aj jemu:

BEST IN HOME 2014! :D
BEST IN HOME 2014! :D

…a urobila preňho takýto popiči (re)prezentačný vizuál, aby bol úplne že seriózny :D :D

Copyright CHs Pressburg Hippo Angelpaws, 2014!
Copyright CHs Pressburg Hippo Angelpaws, 2014! Kliknite na zväčšenie.

Chachachá!!! Aby bola recesia dokonalá, mala by som si to teraz dať vytlačiť a zarámovať do gýčovitého, zlatého rámu (čo možno aj spravím, a pripnem k tomu tú ružicu, hihihi). A potom si ešte booknuť doménu http://www.pressburghippoangelpaws.sk, ta ňe?! :D Ale kamarátka – svetoznáma posudzovateľka psov – tvrdí, že ľudia sú ale blbí, a väčšina z nich iróniu nepochopí a budú mi vypisovať, že chcú šteniatka. :D -_-


Týmto by som teda rada oznámila záujemcom o šteniatka z CHs Pressburg Hippo Angelpaws, že si musia počkať, lebo my v našej CHs si dávame skutočne veľký pozor na výber spojení, a vždy nám dlho trvá vybrať fenu pre Gimliho Mangalica Bacon King BIH BOS ESCD, lebo nie každá prejde prísnym testom lemravosti a mojkaniamilnosti. O stave prípravy vrhov, krvných líniách, obľúbených pochúťkach a pod. v našej CHs sa prosím informujte na hafhaf@pressburghippoangelpaws.sk. Ďakujeme.

Aj gýčovité motýliky som si tam dala!!! WTF!!! :D
Aj gýčovité motýliky som si tam dala!!! WTF!!! :D

Vole. Ma toto nejako opantalo, asi chcem chovať tibeťákov. O_o :D


Povedz niečo

