Vianočný wišlist, eko-hipisácka edišn

Som si všimla, že niektorí blogeri už začali zmýšľať, že čo scú na Vianoce, čo ma zobudilo do toho, že IDÚ VIANOCE…!!! a že by som mala asi niečo scieť tiež. :D

Tibetia kartička made by yours truly. Kúpite tu: https://www.etsy.com/shop/MilaAndPaws
Tibetia vianočná kartička made by yours truly. Kúpite tu: https://www.etsy.com/shop/MilaAndPaws

Ale jak hútam, tak hútam, prišla som len na to, že buď nechcem ništ, alebo chcem len nejaké malé blbosti (väčšinou v podobe jedla), alebo potom nevkusne drahé veci veľké blbosti. A potom rôzne veci, ktoré nie sú vecami, ale skôr prianiami hipisáckej duše po svetovom miery a make love, not war a we are all one with Earth and šit.

Ľaľa, chojte (mi) nakupuvať:


TIE MENŠIE VECI

  • fleecový svetrík pre Gimlíka, aby mu nebola zima (ale mienim jeden krivo ušiť, hneď ako zakúpim v kirppise šitný fleece)
  • bryndzové halušky
  • bryndzové pirohy
  • lokše s kapustou, lokše s makom a s lekvárom, lokše s orechami, lokše s lokšami
  • 200l demižón staroslovanskej Apimed tmavej medoviny (prípadne medovinovod z Trnavy do Helsínk)
  • 1x salaš do Fínska
  • asi 685 kníh ktoré ale v konečnom dôsledku budú stáť majland, takže by v tomto zozname nemali byť
  • ísť o 3.00 do Tesca Lamač :D
  • 5kg slovenského medu a 568 slovenských bylinkových čajov
  • VŠETKU pleťovú kozmetiku Avéne, ktorá existuje

TIE VÄČŠIE VECI

  • laserovú operáciu očí, lebo sa mi nechce furt jebať s čočkami
  • VŠETKU dekoratívnu kozmetiku od Shiseido, ktorá existuje (ok…s mierou…ale sety očných tieňov napr.!!! ale nie hnedoidné, ale niečo zaujímavejšie, a nie fialovioidné)
  • zlatú kreditku, aby som mohla chodiť na tú predraženú jógu kúsek od bytu tuná v Helsinkách a nebyť tlstá jak prase
  • 1x šiba inu, fenku (som sa vrátila späť ku svojej prapôvodnej šibaláske, lebo suomen pystykorva proste veľa šteká, toto by nešlo)
  • nejaké ozajstné slovenské UMENIE…!, nejakú grafiku alebo maľbu, alebo niečo!, aby som si ju mohla vziať do Fínska a kukať sa na ňu a cítiť sa kultivovane a umelecky a vlastnecky :D
  • MENČESTRÁKY, ktoré a) nepadajú z riti, b) nie sú proklatě bedrové, c) nevyzerajú ako oblečenie Honzy z Vysočiny, d) je v nich teplo. Takéto menčestráky ale zvyknú stáť okolo 60 – 80€, a to je mi dosť zatiaľ. Upozorňujem potenciálneho darcu, že pokiaľ neschudnem, mám riť jak sud vo veľkosti UK 14.
  • pedikúru – toto som v živote nezažila, a moje nohy tak aj po tristo rokoch chodenia v čižmách vyzerajú, takže by mi to ozaj prospelo
  • vstup na voľačo príjemné do jedného z tých thajských wellness centier v BA…v jednom majú takú parnú saunu a všelijaké masáže a je to ČISTÝ RAJ…!!!! Ách!
  • dobrý foťák – nie nejaký extra profi, ale niečo lepšie ako tie mini, s ktorými si cice fotia selfies, ale nie veľké hebedo, že ho do kabelky nenapracem
  • hop-šup prášok, aby som sa mohla presúvať medzi Helsinkami a Bratislavou (síce nemáme kozuby, ale to nejako vyšéfujeme, možno umývadlo bude stačiť :D)

MAKE LOVE, NOT WAR VECI

Mne vlastne nikto nemusí ništ kupovať. Ale čo tak toto spraviť:

Jou. TAK!!! Tento rok podivne nematerialisticky :D. S pocitom bradatého hipisáka idem do sprchy…zajtra ráno musím vstať okolo siedmej, ísť vziať usušené prádlo do sušiacej miestnosti vo vedľajšom vchode, vyvenčiť, a ak bude náhodou pekne čo dúfam, že nebude, tak sme s kamoškou dohodnuté, že o pol desiatej ideme BEHAŤ. Dpč, ja neviem čo som si to vymyslela zas, ale nepáči sa mi to moc :D :D :D Ale to asi za mňa myslí moja prdel, tej sa fakt že nechce hýbať… Ajajajajaj.

Ak bude hnusne, hrošica dá homemade jógu, aby sa nepovedalo. Urgh.


2 thoughts on “Vianočný wišlist, eko-hipisácka edišn

Povedz niečo

