3 dni a ideme

3 dni a ideme na Slovensko, a ešte som ani prstom nepohla. Teda, mám darčeky nakúpené, ale inak netuším kde mám kľúče od čunovského bydleníčka, neviem, čo si zbalím, neviem, čo si nezbalím, neviem ako kde prečo čím to tu upraceme, viem, že mi vyschnú kvety medzičasom, a tak, a vôbec. Chaosík. :D

Venovala som sa ale – okrem práce teda – rôznym nekonečne dôležitým činnostiam.

Napríklad som šila (a ešte to musím dokončiť) Gimlíkovi fleecový boho svetrík z mojej starej mikiny. Je trochu krivý, ale nič strašné, celkom som s tým spoko!

Ešte som ho vestičku aj poprešívala, jou jou. Binec v kúte si nevšímajte :D
Ešte som mu vestičku aj poprešívala, jou jou. Binec v kúte si nevšímajte :D

Pôjdem za chvíľku do galantérie v centre, musím kúpiť suchý zips a čiernu gumu, lebo zatiaľ je síce vestička prudko cool, ale nedá sa nijako na Gimliho upevniť. Ale aj to príde! Musím to stihnúť dokončiť najneskôr vo štvrtok poobede, lebo chcem, aby ju mal Gimli oblečenú na trajekte Helsinki – Tallinn, kedy nás bude dve hodiny musieť čakať v minibuse v airline boxe, tak teda že aby mu nebola zima. :)

Vôbec som v nejakej šicej nálade, lebo som ešte aj krivo závesy skrátila…teraz visia v kuchyni a vyzerajú normálne. Z tých odstrihnutých pásov závesu si možno urobím hipsterský infinity scarf, a budem strašne nordicky monochromatická, lebo daný záves je biely s čiernymi konárikmi na ňom…volajte ma Malin Lotta Bergensson prosím, idem si pustiť Lykke Li wtf. :D

Okrem toho – keďže mám strašne glamorous život – som aj včera prala jak drbo, takže skoro všetko je čisté a opraté, a pripravené na cestu. Aj keď, nescem si toho moc zbaliť, lebo si chcem niečo na Slovensku kúpiť, tak nech nemusím ísť sem späť s ôsmymi kuframi, žejo.

ALE!!!
Čo bolo celkom glamorous – možno, v podstate, snáď – že som v sobotu hrala BLACKJACK. :D :D Hahahaá!!!! Za celý život sa mi stalo asi 3x, žeby som bola celú noc hore (ja viem, nuda), ale minulú sobotu sa mi to veru stalo, lebo sme “išli ku kamoške na večeru a zahrať si Trivial Pursuit” (čo je popiči hra, kde konečne využijem, že viem milión nijako nesúviciacich chujovín) a skončilo to tak, že sme prišli domov o pol ôsmej ráno zo skúšobne jej priateľa, ktorý nás nahovoril, nech si zahráme blackjack. :D Brezák a kamoškin priateľ boli grogy (pivo a Jallu…nem dobrá kombinácia), my sme boli OK, ale išli sme si ľahnúť o 9.00, lebo sme ešte potrebovali vyvenčiť tibetskú svorku. Ach jo :D

V nedeľu som sa z tohto náhleho života!!!! zotavovala ničnerobením a praním, zatiaľ čo Brezák spal…a Gimli tiež, lebo bol uťahaný z toľkej náhlej tibetej spoločnosti (kamoška má tri tibetské španielky). :D

Inak ma tu deprimuje táto tma, a teda tu sedím v beztvarých mikino-šatách a snažím sa nezaspať:

Včera bolá ta kuchyňa uprataná, dnes je tam zase bordel. SERIEM NA TO.
Včera bolá ta kuchyňa uprataná, dnes je tam zase bordel. SERIEM NA TO.

Toto ale vôbec nie sú tie najbeztvarejšie mikino-šaty, mám totiž najnovšie aj ružovú fleecovú pelerínu s malými uškami na kapucni:

Pink gangsta!!!! Kuchňa bola v ešte väčšom bordeli predvčerom či kedy toto bolo. Vzdávam to, fakt.
Pink gangsta!!!! Kuchyňa bola v ešte väčšom bordeli predvčerom či kedy toto bolo. Vzdávam to, fakt.

A tak. Včera sme si s Brezákom kukali svoje Couchsurfing profily (môj je TU, ak tam ste, kľudne sa ozvite – ale kukám sa tam asi raz za 580 rokov) a Brezáka chytila panika, že má 31 rokov a že by mal robiť nejaké “adult things and kids and shit”, na čo chytila panika zase mňa s tým, že “žiadne decká pls aspoň ešte ďalšie 2 roky”, a KEĎ by nejaké, tak že jedine pod podmienkou ich raného lezúnstva a detstva na Slovensku, lebo potrebujem mať okolo seba ľudí, ktorým ich odovzdám na pár mesiacov hodín, vždy keď ma pôjde poraziť. :D

A to slnko, jo, TO SLNKO. Ó bože. Som ochotná mať aj tri decká pre mňa za mňa, ak s nimi môžem sedieť na slnku a chytať pehy. Toto boli určite veľmi neuvážené slová, a horko ich oľutujem, keď budem mať o X rokov naozaj tri decká a budem im na slnku utierať zaprdené zadky, ale ja nemám materinský pud, takže mňa berte s rezervou. :P

Mám ale pud sedenia na slnku a chytania pieh. To stačí prozatím, akurát, že vo Fínsku slnko neexistuje, takže som deprimovaná wtf. (Fakt, tuná je buď čierno, bledosivo, tmavosivo alebo modrosivo. JEBNE MA.)


Okej, idem do tej galantérie, a na poštu. A vlastne ešte postŕhať prádlo zo sušiarne. Čakám na odpoveď od klienta o tom diári, ale nič sa nedeje, tak ja neviem, chcú to mať vytlačené v marci alebo čo?! Na facku! Ale mne je hej, ja si pôjdem do mesta medzičasom. Snáď vedia, čo robia, a ako s tým meškajú… :P

3 thoughts on “3 dni a ideme

  1. hahahaha ako vzdy som sa kvalitne zasmiala. uz som sto rokov necitala blogy, takze teraz secko naraz, ale snad ste mali dobru cestu domov, mna skoro jeblo vo vlaku a to som sla len 9 hodin, ze len, hahaha…aj tak ma skoro jeblo. a tu vecne prsi ale aspon je tu teplejsie! =)

Povedz niečo

