Haute Haf Couture de Mustikka

Konečne som Gimlimu došila cestovnú vestičku, a na moje veľké prekvapenie (keďže som to celé spravila “od oka”) mu dokonca aj SEDÍ! Teda, mohla byť trochu dlhšia na chrbte, ale inak v pohode.

Piplala som sa s tým jak magor, lebo šak nemám šicí stroj a samozrejme som si vymyslela všelijaké olemovania a dekoratívny červený pás látky na chrbte a neviemčo….ale aspoň som nesedela pred počíačom jak drbo, keď som šila, takže to bolo asi prospešné pre moje pokrivené mentálne zdravie. :D

Tie reflexné pásy sú len nalepovacie, ale stačí to prozatím. Vestička 1.0 (toto bola asi že 0.1 wtf) bude mať už normálne našité :P
Tie reflexné pásy sú len nalepovacie, ale stačí to prozatím. Vestička 1.0 (toto bola asi že 0.1 wtf) bude mať už normálne našité :P

Aj keď celá pointa tejto vestičky je, aby ju mal Gimli na sebe v aute na trajekte, keď tam bude musieť čakať, a bude vypnuté kúrenie, ako správny Fín som mu tam aj tak prilepila tri reflexné pásy, lebo tma!!! a VŠETKO musí mať reflexné plochy, ta ne?! :D Mi už leze táto krajina zjavne na modzeg, haha!

Hen jak dobre fungujú :)
Heň, jak dobre fungujú :)

g-171214-vesticka3cuteJou, idem sa asi baliť alebo čo. Ale ešte raz sa kuknite na Gimlíka!

gimlik-17122014-vkuchyni

Ňuňuňuňuňuňu. Tibetské španiely sú najlepšie. :D

Povedz niečo

