Tento blogpost existuje len preto, aby som tu mohla dať psie fotky

Nemám Adobe CC na laptope, na kerom som, takže nemôžem pracovať, lebo nemám ako. Ach, hrôza! :D Vymyslela som si preto chujovinu na dnes, ktorá mi zaberie nejaký čas (teda, nieže by som nemala čo iné robiť, napríklad by som mohla kresliť, žejo…alebo niečo variť, ísť do sekáča, na poštu…) a vy budete musieť trpieť nepodstatnosť danej chujoviny. Alebo podstatnosť, ak ste podobne šialený psíčkar ako ja (plus body!) :P

Táto srandička sa volá AKÉ PLEMENO PSA BY SOM SI ZADOVÁŽILA, KEBY SOM MOHLA….čo by som inak mohla, ale nemôžem, kým si nespravím vo Fínsku vodičák a nekúpim si kamión auto, lebo v lietadle byť s 85 psami sa nedá. -_- Okrem toho, neviem čo by si pomyslel Brezák a Gimli a Gustav, náš landlord (v nájomnej zmluve máme uvedené “jedného psa”, nie tridsaťpäť), ale cica môže snívať, nie?

Takže, aké? Takéto, a nie je v nich zahrnutý tibetský španiel, lebo to se rozumí, že ich chcem mať ešte desať :D :

1. NORWICH TERRIER

Norwichák z Honey Goblin Kennel :)
Norwichák z Honey Goblin Kennel :)
Celá svorka z Honey Goblin Kennel
Celá svorka z Honey Goblin Kennel

“Among the smallest of the working terriers, Norwich Terriers are active, courageous, affectionate, balanced and without any nervousness or quarrelsomeness. They are easy to train and need consistent rules to follow. These little dogs love everyone and are good with children. Because of their ratting instincts they tend to love anything you toss for them to chase after, such as toys, balls, sticks or bones. If left outside for a long period of time with nothing to do, without providing long pack walk to drain their energy, they can become barkers and diggers. This breed is generally good with other pets such as cats and dogs, but should not be trusted with small animals such as hamsters, pet rats, mice or guinea pigs.” (zdroj)

Klik na origioš fotku, je veľká!
Klik na origioš fotku, je veľká!

Prečo? Lebo norwichské teriéry sú malé, usmievavé, majú božskú srsť prírodného vzhľadu, a majú skvelú povahu :) A jedného CHCEM. Áááááách…..!!!!

2. KERRY BLUE TERRIER

Kerry_Blue_Terrier_909961
Toto je Kerry Blue v “domácom looku”…
...a tuná je vo výstavnej úprave. Klik na origoš fotku!
…a tuná je vo výstavnej úprave. Klik na origoš fotku!

“The Kerry Blue is animated, playful and comical. It has a reputation of making people laugh. Affectionate with the family, it likes to be with its owners. Alert, determined and rowdy, it enjoys roughhousing. The Kerry is a good watchdog, but will not attack unless it is really provoked. The Kerry is friendly, getting along with strangers and usually gets along with other pets when properly introduced and supervised. If the humans are not 100% pack leader and lack canine communication skills the Kerry can become dog aggressive. This breed is protective and should be extensively socialized, especially with other dogs, or he may be quite a handful. They rarely bark unnecessarily. Kerry Blues require a confident owner who has a natural air of authority, and need firm obedience training. These dogs are intelligent and can be taught to perform tricks. They have a very good memory.” (zdroj)

01184152_6597Kerry Blue teriéry sa mi odvždy páčili…absurdné chlpy cez nos (vo výstavnom looku aspoň), stredná veľkosť, bezúdržbová srsť a vyškerené ksichtíky. :D A asi by sa ho ľudia báli, kebyže idem po ulici aj v tangáčoch (pozn. red., to by sa ale viac zľakli MŇA ako psa), takže by som mala bodyguarda. Juj, a tie zaklopené ušká!

3. CAIRN TERRIER (KERN TERIÉR)
To, že mám tibetského španiela je ako vidíte celkom anomália, lebo mám strašne rada teriérov :D Cairn (Kern) je vlastne westík, ktorý nie je biely, ale má rôzne prírodné farby….inak sú to totožné plemená.

Šteniatko a dospelák z chovateľskej stanice Hairy Happiness v ČR.
Šteniatko a dospelák z chovateľskej stanice Hairy Happiness v ČR.
A tuná je strašne veľa šteniatok! Taktiež z Chs Hairy Happiness.
A tuná je strašne veľa šteniatok! Taktiež z Chs Hairy Happiness.
Kerni vedia byť aj tmavo sfarbení...títo vyzerajú ako westíci, ktorí skočili do popola :D
Kerni vedia byť aj tmavo sfarbení…títo vyzerajú ako westíci, ktorí skočili do popola :D

“The Cairn Terrier is an alert, animated, hardy, little dog. Loyal, curious, cheerful, lovable and friendly, they enjoy playing with children. Independent, but will listen if it sees the human is stronger minded than itself. Meek and/or passive owners will find the dog to be willful. This breed can be taught to do tricks. A fearless, bold vermin hunter, Cairns like to dig. With enoughmental and physical exercise along with consistent leadership they will be calm and easy-going. Cairns adapt well to their new homes. They need firm, but not harsh, training and discipline.” (zdroj)

Keď som bola malá, mali sme westíka Glenna….a bol super (aj keď si napríklad extrémne žiarlivo strážil jedlo, to nebolo až tak fcipné) :) Cairn je ako westík, akurát má menej chúlostivú farbu srsti. Móže byť!

4. SAMOJED
Jedného dňa, keď budeme s Brezákom mať pozemok vo veľkosti 52ha a budeme bývať niekde na Svalbarde, lebo chudákom Samojedom je furt teplo. :D Ale nemóžem z nich, tie ich múdre, dobroprajné oči a tie úsmevy! Ach!!!!

Klik na originál, bude z toho fajný wallpaper :)
Samojedi makajú!
Samojedi makajú!

samoyed-smile

5. KEESHOND
Z keeshondov som už dlhé roky na větvi…sú milí, huňatí, priateľskí, odolní, usmievaví, veselí….a majú takú príjemnú, kompaktnú veľkosť, žiadna doga ani mastif.

Ňuňu!
Ňuňu!

keeshond-puppiesKeeshond7“An excellent children’s companion, active, intelligent, very keen and outgoing, Keeshonden are full of personality. They can be trained to perform. Affectionate and friendly, the Keeshond loves everyone and needs to be part of the family activities. This breed is a real character that is quick to learn if its owners are consistent. It should be trained using gentle, but firm, calm leadership. It is generally good with other pets. Socialize well to avoid them from becoming reserved or timid. Keeshonden like to bark and are good watchdogs because of their notable gift for warning of danger.” (zdroj)

Áaaaahhhhh!!!! Toto šteniatko sa volá Banjo :D
Áaaaahhhhh!!!! Toto šteniatko sa volá Banjo :D

Okej, len to som sceu. Ňuňuňuňuňuňu, toľko havov na blogu! :D

Idem asi zobrať váženého pána Gimlíka von do sivého Čunova, aj keď dneska má extrémne lenivú náladu a NIČ sa mu nechce, ale musí sa ísť trochu vyvetrať. A aj ja. A potom zohrejem polievku (zeleninovú) a spravím nejaký ľahký šalát, aby sme ozaj neboli tlstí jak prasce.

WP_20150104_002Gimli so šálikom a s poněkud vymletým výrazom v ksichtíku zdraví všetkých všade! :D

5 thoughts on “Tento blogpost existuje len preto, aby som tu mohla dať psie fotky

  1. Aký tento blogspot? Mne sa nepodarilo nájsť žiaden link na nejaký blogspot. Asi je to tým, že je ten článok veľmi dlhý a na mňa, ako nepsíčkarku, no veď asi vieš… Prebehla som ho len očami. Ale tvoj psík na záver so šálom na krku je úžasný :-) No a čo sa týka blogspotu, častokrát som už oľutovala, že som si môj blog Farebný svet založila na WP. Nielen kvôli tomu, že sa bezplatne nedá nič na ich témach pozadia meniť a potom aj kvôli komunite, ktorá sa tu zgrupuje. Veď si občas pozri, čo za články sú v tej rubrike posledné novinky. Ja som si tu zatiaľ našla len veľmi málo blogov, ktoré by ma zaujali.
    No a nakoniec, chcela som sa ťa ako odborníčky spýtať, že v akom programe by som si dokázala vyrobiť titulný obrázok blogu? Pôvodne som si čosi čmajzla z internetu a to som použíla ako základ na ten text, no potom som si uvedomila, že sa o tom môže dozvedieť majiteľ toho obrázku a môže ma popoťahovať :-) Pripomienka – nie som žiaden macher v žiadnom programe, niečo úplne jednoduché.

    1. Jaaaaj, nie blogSPOT ale blogPOST, akoze blogovy prispevok :) Ale neviem, podla mna je WP fajn….ale malo Slovakov tu je, skor tie zahranicne blogy su zaujimave, od nas som nic moc nenasla tu tiez, skor nejake hovadiny a fashion blogy trosku, inak nic moc. Ale zahranicnych tu sledujem zaujimavych celkom dost :)

      A ten program….no, ak by si chcela napr. manipulovat nejak nejaku svoju fotku, tak Google Picasa je fajn, a jednoducha na ovladanie, ale ak chces nieco kreslit, tak mam pocit, ze asi vsetky tie programy su dost zlozite, takze vtedy asi najlepsie, ked si to nakreslis, zoskenujes, a upravis si v tej Picase. :)

      Kebyze mam teraz nainstalovany Adobe CC na tomto laptope, tak ti s tym pomozem, ale nemam, takze nemam ako :/

      1. No vidíš, aká som slepá, či povrchná? :-( Keby som bola čítala POST, tak sa ťa ďalej nič nepýtam….
        No veď aj to, čo som tu mala doteraz a dala som to sem aj teraz, ale akosi to zase rozmerovo nesedí na tento formát témy, som robila v Picasa. Veď s iným ani neviem robiť :-(

  2. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10258051_10204959118838616_5217548561375949971_n.jpg?oh=d516a90bcb39ea3711a1b570b7a01743&oe=55344996&__gda__=1429663987_ef01736ea3af7cf724ea85891107eb0b

    len keby si chcela vidieť, ako asi vyzerá taký samojed v priestoroch vnútorných. pôvodní majitelia ho prosím pekne chovajú v byte :D not good, dude. funí hrozne. ale inak chutný.
    teriéry sú zložité povahy :D ale kerry blue je exteriérovo nádherné zviera. aj airedale sa mi veľmi páči. a ešte je aj veľkostne výborný. joj.

Povedz niečo

