Hrošica se loudá

To, čo som vedela, že príde sa stalo – sa mi tu zase začalo páčiť! Cca dva-tri týždne pred odchodom, ale no dobre. Taký je život dvojkrajinného blba. :D

Včera som sa po asi fakt, že po TRISTO ROKOCH vytrepala do River Park Dance School na PortDeBras®, ktoré som si pamätala ako “také jemné, príjemné, graciózne zatancovanie si na nežnú hudbičku”.

"Tanečnice pri barre", 1877, Edgar Degas. Taká elegantná som nikdy nebola, ale aspoň nohu som zdvihnúť vedela :D
“Tanečnice pri barre”, Edgar Degas, 1877. Taká elegantná som nikdy nebola, ale aspoň nohu som zdvihnúť vedela :D

Ehm. Velmi vtipné, lebo od času, kedy som sa hýbala pravidelne (chodila po kramárenských kopcoch hore-dole, aštangajógovala, portdebraovala, brušnotancovala, bedmintonila…) uplynulo veľa času, a relatívne štíhla a pružná cica sa zmenila na rozkysnutú hrošicu.

Vole, takúúúúú traumu som zažila na PDB! A trapas a otras môjho ega, lebo:

a) po asi ôsmych pohyboch som myslela, že mi umrú ruky :D
b) potila som sa jak nechutné prasa
c) všetky baby okolo boli štíhle, krásne, dlhovlasé, elegantné a nespotené jak nechutné prasce
d) pružná som asi ako OSB doska

Zdravím :D
Zdravím :D

Dobrý budíček to bol (CICA, NEŽER A HÝB SA!), ale nie aby som si dneska dala nejaký šalátik so vzduchom – pekne černohor, ta ne? A boršč. A čipsy. Jujujujuj!

Potrebujem domáceho japonského kuchára. Z Malajzie mám overené, že mi japonská kuchyňa prospieva. :D Pošlite mi pls svoje CV, fotku a bento set s teriyaki lososom do Čunova (alebo na Lauttasaari, ak už budem tam). Arigato.

No ale long story short, PDB mi už fakt neprišlo ako také jemné pocvičeníčko, ale skôr ako ťažká makačka! Furt to mám ale rada :)) Vidím, že tam budem musieť ísť aj v utorok, prípadne na niečo iné niekde, napríklad tuná za rohom do Pontea v Rusofcoch, lebo mám čo robiť, aby som sa odhrošila.

A inak ništ, loudám sa. Všelikde, všeličo. Včera som po PDB išla do mesta za Brezákom, all inclusive s ružovým ksichtom (mám tú česť mať ľahkú rosaceu, kerá sa prejavuje cviklovým obličajom po akejkoľvek športovej aktivite) a skončili sme v Slovak pube (dala som si diétne bryndzáky, ako inak) a potom v Nu Spirit Bare (2x jamaican caiprinha, och jój! som asi storočie nemala koktejl, v Helsinkách je to veľmi finančne náročná zábava).

Celkom pohoda. Ale ku koncu januára by už bolo vhodné byť späť vo Fínsku, bude sňach, tanečný kurz, viac svetla a šalátové bufety v reštike kúsok od domu! Jou. :)


P. S. Je suis Charlie, vyjebaní teroristi. Ďalej nejdem nič radšej povedať, lebo mám na vec dosť politicky nekorektné názory, a to i napriek tomu, že som žila polroka v Kuala Lumpur, t. j. v hlavnom meste moslimskej krajiny.


P. S. 2: Rozmýšľam, že tento blog zruším/stiahnem/vyhodím von oknom a vymyslím si niečo inšô, napríklad vo formáte 1x skica z dňa + malý blábol, prípadne 1-2 fotky + blábol… Niečo, za čo sa nebudem musieť tak hanbiť ako za túto znôšku chujovín (som to anonymne mala písať ale už je neskoro, hah!), ale uspokojí to moje grafowomanské, exhibicionistické sklony. :D Čítali by ste? :P

11 thoughts on “Hrošica se loudá

  1. neeeeeeeeeeeeeee, nedavaj fotky a skiceee!!! Ja mam najradsej taketo blogy kde ludia riesia svoje chujoviny, lebo sa na tom da dobre zasmiat. a vela z nich zial prejde na rodaboy umelecke (tym nechcem povedat ze tvoj by bol tiez len radoby, ale vies co myslim) a potom ich sledujem este pol roka len zo slusnoti a potom ich vymazem :D a vzdychnem si ze skoda dalsieho zabavneho blogu.

  2. prosim ta nech ta nenapadaju take kraviny o ruseni blogu.. ja tu chodim kazdy den pozerat ci si nenapisala nieco nove… !!! kam by som potom chodila???

  3. neruuuš, já si taky vždycky skvěle počtu, a spokojeně zanadávám na život ve Finsku…a až přijedeš mohli bychom udělat nějakou asijskou food party! A pak o tom napsat na blogy ;)

  4. určite neruš! napríklad na tomto som sa strašne nasmiala, myslím, že po vianociach sme všetky tak trochu hrošice (aspoň v to dúfam :-D) do riverparku chodím tiež, tak ťa možno niekedy stretnem a porovnáme svoju cviklovú farbu, krásne sa prejaví napríklad po danceboxe :-)
    A inak, minule som videla:
    I am on that kind of diet, when you eat everything and hope for the miracle.

    pozdravujem! :-)

    1. I am on that kind of diet, when you eat everything and hope for the miracle. – toto je NAJLEPSIE NA SVETE :D :D :D Si dam asi vytetovat na prdel, dakujem, hahaha! Ale prave ma mama presvedcila dneska, ze si mam ist s nou ZABEHAT, takze asi umriem, ale mozno sa mi o 0,0002mm zmensi rit :P A dancebox? Sak pome spolu kludne niekedy :)

Povedz niečo

