Sedieť na zadku a nepoletovať

Včera sme s Brezákom spisovali pseudoezotericko-wishfulthinking-OCD-zoznam “čo by sme sceli v 2015, aby bolo/sme dosiahli/atď.”, a od Brezáka sa tam objavilo toto: “byť na zadku na danom mieste aspoň 1 rok s max. dvojtýždňovou dovolenkou”.

CHÁPEM HO. Aj ja chcem!!! Obávam sa, že pokiaľ nebude moja prítomnosť extra nutná v kraji bryndzovom (alebo pokiaľ ma nebude šľak triafať), bude musieť Slovač chodiť za mnou do saunovej krajiny, a ja budem drepieť na prdeli v Helsinkách, a podnikať maximálne výlety do Tallinnu, do Severnej Karélie a do Laponska. Alebo možno ešte do Rigy, tam lieta airBaltic, a vraj je tam pekne (a veľa Rusov, ale ja mám Rusov rada, takže móže byť).

Meanwhile-In-Russia-50Momentálne som oficiálne nezamestnaná, ale nejako ma to extrémne neondí, lebo mám taký plán, že budem trophy wife to využijem a konečne budem chodiť na tie bezplatné kurzy fínčiny, ktoré mi ešte cca rok a pol bude preplácať fínsky štát, kerý je všeobecne celkom milý k náplavám ako som ja. :D (Nie je ale až tak milý ako také Švédsko napríklad, čo je len dobre)

5x týždenne po 8 hodín…ty vole, za chvíľu by som mala puhuovať jak Mielikki z Ivala! :D O_o

…potom si budem môcť ísť konečne čítať názory a komentáre v Hesari (Helsingin Sanomat), a rozumieť. A takisto budem môcť tliachať blbosti s Brezákovou mamou a sestrou, a hihňať sa na hovadinách, a vypytovať sa ich na recepty. Celkom fajné!

Anyway, ale hľadám si job (jeden mám teda pod nosom, môžem robiť s Brezákom ako doteraz, ale obmedzuje to moju nezávislosť a obom nám z toho preskakuje, lebo namiesto romantických večerí riešime, že “ten chuj ešte furt nedodal podklady”), a posielam CV a portfóliá zase raz všelikde, a možno z toho niečo bude. A ak nebude, tak neva, lebo teda budem naďalej robiť s Brezákom, ale prenajmeme si office niekde, a budeme mať konečne striktne oddelený pracovný a súkromný život.

Keby som si ale mohla vymyslieť dokonalý job (k čomu ma inšpirovala TerezaInOslo, ďakujem!), bolo by to asi takôto:

  • job bol by kreatívny
  • riešil by nejaký problém (nemala som v tej Slobode Zvierat robiť, odvtedy nemôžem proste len nezmyselne klikať a brať plat a byt spoko, furt chcem nejaký vyšší zmysel v tom celom vidieť, ach)
  • mohla by som tam všeličo – aj dizajnovať, aj písať, aj vymýšľať, aj len tak z okna čumieť
  • mala by som juicy plat a bonusíky a benefitíky, ňuňuňuňu (alebo aspoň gastráče, prípadne tie Smartum passy, použiteľné na rôzne pohybové aktivity typu tanečné kurzy a pod.)
  • mala by som vlastnú vizitku, lebo ešte nikdy som nebola nikde natoľko dôležitá, aby som mala vlastnú vizitku :D #egotrip
  • stretávala by som sa s ľudmi, a nemusela by som len civieť do monitora jak magor
  • môj office by mal byť s OBROVSKÝM oknom
  • Gimlík by mohol so mnou sedávať v kancli a všetci by ho ľúbili a chodili škrabkať :P

Som taká náročná…? Asi hej, ale dobre. :D VŠETKO BUDE. Hľadám, a kto hľadá, ten (snáď) nájde.
Trpělivosti, milosťpaní!

Môj office by mohol vyzerať aj takto, akurát že toto je asi niekde v Austrálii alebo čo, takže v helsinskom prípade tam bude asi o 600% viac sivoty. You gain some, you lose some. :P
Môj office by mohol vyzerať aj takto, akurát že toto je asi niekde v Austrálii alebo čo, takže v helsinskom prípade tam bude asi o 600% viac sivoty. You gain some, you lose some. :P

Ale o tom nepoletovaní. Asi je potrebné nepoletovať, lebo keď človek poletuje jak sprostý, tak nič nemôže nijako začať rozvíjať. Kurz tanca? Sorry, nemôžem, idem do _____. Kurz islandčiny? Sorry, nemôžem, idem na _____ mesiace do _____. Nové kvety? Sorry, nemôžem, vyschnú mi, lebo idem na _____ mesiace do _____.

CELÉ ZLE!!!! Už len kvôli tým kvetom :D

Takže áno, v 2015-om budem drepieť na riti vo Fínsku, a zakoreňovať sa a polievať svoje fínske kvety. :D A idem sa učiť bharatanatyam, klasický juhoindický chrámový tanec! Kurz trvá 15 týždňov, a asi prvú hodinu vynechám, lebo ešte budem tu, ale potom už budem pekne chodiť. Jou.

Ale bryndza, ach bryndza….asi budem chodiť aspoň na týždňovky na Slovensko, Gimliho nechám na starosti Brezákovi a ja sem pôjdem na chvíľku, všetko zožeriem a vypijem, a odletím späť. Domov je domov, a teplo je teplo, čo vám povím…

Povedz niečo

