Labrador Kavi hľadá domov

HAPPY ENDING UPDATE: KAVI JE UŽ DOMA, LEN SA ZATÚLAL :)

Príspevok dole si už ani čítať nemusíte, ale aspoň sa kuknite na fotky, je feši :D


Vychytili sme sa dneska s Brezákom, že ideme na obed do mesta, a ešte sme neboli ani 300m od domu, zbadali sme tohto krívajúceho tuláka s trčiacimi rebrami.

A tak ho teda máme v záhrade, a hľadáme mu domov, prípadne dlhodobú dočasnú opateru. Za cca 3 týždne odlietam do Fínska, takže dovtedy by som mu rada našla domov. Prosím, dajte vedieť aj ďalším o Kavim, zaslúži si teplý pelech a vždy plnú misku (dnes som mu dala psie jedlo so sobím mäsom, nesťažoval sa). :)


kavi1kavi2LABRADOR KAVI HĽADÁ DOMOV

Ahojte! Moje meno je Kavi, mám bohviekoľko rokov (6? 7? 10? ani ja sám neviem, som ale dospelák), som krásny labrador z Čunova, a hľadám si gauč a záhradu, kde by som sa mohol povaľovať, zatiaľ čo by ma moji ľudia škrabkali a….ách! :)

Teraz dočasne bývam v Čunove, ale nemôžem tu zostať, lebo tu majú ešte jedného malého psa, ktorý je zo mňa na nervy. (Tieto chlpaté malé mopy…!) Som trochu hanblivý, veľa potrebujem jesť, a mal by ma vidieť nejaký veterinár kvôli očkovaniam a mojej krívajúcej labe. Mám ale dobré srdce, a bude zo mňa dokonalý pes!

Prosím, povedzte o mne ďalším ľuďom, a ak by ste ma chceli, brnknite Miške na č. 0917 546 791. Takisto im môžete poslať link na tento príspevok o mne (takto: https://mimivofinsku.wordpress.com/2015/01/15/labrador-kavi-hlada-domov/). ĎAKUJEM!

P. S. Moje meno Kavi sa dá napísať aj v Sanskrite कवि a znamená “mudrc, básnik”. Fakt!

2 thoughts on “Labrador Kavi hľadá domov

Povedz niečo

