Nočné jógové zápisky

V Mustikkahouse to pôsobí ako niekde v Indii, lebo tu cez RadioTuna počúvam nejaké rádio (World Hindu Radio, teda), keré hrá OZAJSTNÚ indickú hudbu v celej svojej kráse, divnosti a óm nama shivaya mantroidnosti (som vymyslela nové slovo, cha).

To po tom, ako som sa vrátila z hatha jógy. Takže ide krátky jógový blábol, ale najprv vám ukážem BOHYŇU, ktorej fotku mám ako wallpaper na laptope, aby som bola motivovaná a) hýbať sa, b) nežrať toľko blbostí, c) nestrihať si vlasy, d) bývať niekde v Mikronézii. Prosím, Sunina v hanumanasane:

yoga-147-Sunina-03929
No dá sa toto pochopiť?!

Vole, to je foto, to je cica! Normálne ma bolí celá moja existencia z toho, teda z nej. Uch!

HATHA JÓGA. Som bola! A to aj napriek tomu, že nemám rada pomalú jógu, a ešte aj v tichu, ale no budiž – teraz ako som tu v Čunove, všetko mi je ďaleko, a táto hatha je v Rusovciach… Lenivosť diktuje všetko. :D

Pravdepodobne je ale dobre, že som sa na túto hathu vytrepala, lebo to funguje. Mne – zvyknutej na aštangu a na vinyasa flow jógu – to príde extrémne pomalé, ale účinné to je dobre, lebo hatha je skoro ako pilates, t. j. väčšina cvikov precvičuje rôzne hlboké svaly, ktoré inak vegetia, až kým sa človek nevytrepe do Rusoviec. :D

Uff ufff, ale aj tak, neviete niekto, kde je dobrá vinyasa jóga? Kľudne aj úplne mega komerčne zameraná, je mi to jedno, ja rada jógujem na hudbu! Čisté barbarstvo, ja viem, ale čo mám robiť. :D Mysore aštanga je určite super, ale a) nikto ma neženie hýbať sa, b) je to potichu. Na hathe mám síce guidance, ale tiež je to potichu. Ach. #1stworldyoginiproblems

Ešte tu budem tak 2-3 týždne, takže by som mohla stihnúť nejaké DYNAMICKÉ hodiny jógy S HUDBOU. Pôjdem všade, nejako to už len dopadne! :D A potom vo Fínsku, máme tam kúsok od domu jógové štúdio, takže hneď ako prekonám mentálnu bariéru platiť zdieračsko-kokotských 15 (!) Eur za hodinu, pôjdem aj tam. Na rannú Ihana AamuFlow hodinu!!! Keď tam nebude hudba, a nebude to dynamické a plynulé jak zimný vietor nad fínskymi lesmi, tak nevjem uš.

Namaste bičiz, o štvrť na dve je asi dobré ísť hajať. :) Posteľ volá – a zajtra Adobe Illustrator.

6 thoughts on “Nočné jógové zápisky

    1. DOJDEM, a rovno on the spot preberieme aj tvoje logo, lebo jak sa na to kukam, tak sa na to kukam, ale toto je dost komplikovane :D Dankeschön za pozvanie! :))

  1. 15€? teda nechcem tu nadavat, ale myslela som,ze je to v Suomi drahsie. To stoji podobne jak v Nemecku. A ak si tampoistena v zdravotke, nemozes sa tam nahlasit na kurzy? ja tu mam v nemecku kurzy v mojej poistovni, nie je tam uplne vsetkoamusim kukat, co je volne, ale nestoji ma to nic

    1. Bozechran, aby to este drahsie bolo :D Inak v poistovni som, ale moc mi to nepomoze, lebo cice sa pacia kurzy, ktore zasadne si treba platit po svojom haha :D

Povedz niečo

