A zase na severe

Okej, slovenské zevlovanie sa skončilo mojím včerajším odletom do Helsínk, a začalo mi…ehhh….fínske zevlovanie. :D Lebo som chorá jak puk!!! Chytila som asi od babky chrípku, i teda trpím.

Bylinkové (slovenské) čaje, Nurofen, slivovica! (NIE NARAZ), medovina (toto aj chvíľu po Nurofene, žiaden trip nebol), siakam, siakam, siakam, siakam. Už mám nos, aj kožu nad perou zodratú jak od šmirgľa, čo je megasuper, lebo zajtra večer ideme s Brezákom na jeden dejchánek, a budem tam vyzerať ako nejaká smažka. :D

Som mierne vyondená z náhlych Helsínk (toľko bytoviek naokolo! ľudia na uliciach! Čunovo je poněkud opustenejšie, haha), ale niektoré veci sú nemenné, takže je tu ZASE sivo. Zjavne celý minulý týždeň pekne svietilo slniečko, ale od včera je sivo. I give up. Ale predpoveď počasia tvrdí, že zase od pondelka bude svietiť slnko, tak som zvedavá, či sa takýto úkaz ozaj vyskytne. Ak nie, vytiahnem svoju bright light a budem ju zase hypnotizovať.

V utorok mi inak začína kurz fínčiny, na ktorý sa mi strašne nechce ísť, ale aspoň to nie je ten štátom organizovaný, pre náplavy, kde sa nechce chodiť nikomu, rozumej…som si ho zaplatila, takže naň teda už pôjdem.

V stredu pôjdeme s Brezákom s vysokou pravdepodobnosťou na hodinu taekwon-da ITF, keré som ja kedysi robila, a celkom fajne (už som aj tréningové drevené dosky vedela prelamovať! s takou ryhou uprostred, ale nebolo to také ľahké zlomiť), ale potom som sa na to vykašľala, a narástla mi prdel. Teda, až také lineárne to nebolo, ale v skratke by sa dalo povedať, že keď vážená nekope okolo seba, rastie jej riť. -_- Nuž, i tak ideme sa tam kuknúť, že čo to bude zač! Podám správu, ak si tam nezlomím väzy. :D

Toto je Maria Virginia Dionisi, brutálna taekwondistka. Jou jou, girl power! Dúfam, že aj ja raz budem môcť kopať na pláži :D

A v budúci pondelok ma zase čaká hodina bharatanatyamu, juhoindického chrámového tanca. Meškám naňho už asi mesiac, takže som dohodnutá s tou tanečnou školou, že ak budem príliš ľavá, môžem prestúpiť na Bollywood, alebo Kollywood, lebo to nie je také komplexné a klasické, a na to sa chytím rýchlejšie.

Takže, aby som toto všetko mohla pekne postíhať, liečim sa. Ách jo.

No jou, idem sa asi vybaliť alebo niečo, možno to by som mohla spraviť, a nie žiť z kufra ešte mesiac. :D Alebo možno sa pozriem na telku, už dlho som nevidela tupé, modzeg-vymývajúce americké programy, ktorých je na fínskych telkách neúmerne veľa… Ordinujem si kľudový režim! :P

2 thoughts on “A zase na severe

Povedz niečo

