Cicapártylajf

Som tu tretí deň, a okrem chrípky som už stihla aj včera tancovať v srdiečkatých minišatách s holým chrbtom na after-párty po UMK2015, čo je pred-eurovíziová eliminačná, hudobná TV show, kde rôzne fínske hudobné útvary súťažia o to, kto bude reprezentovať Fínsko na Eurovízii. Lebo v tejto krajine sa Eurovízia berie smrteľne vážne, takže pozor na to!! :D

Nuž, i keďže máme kamoša v jednej zo skupín v semifinále (včera bohužiaľ tesne neprešli, mrknite sa na Eeverest), boli sme včera s Brezákom v green room v YLE (fínska verejnoprávna telka, kde chcem strašne pracovať, ale šípim, že najprv by sa mi šikla tá plynulá fínčina…) a potom na spomínanej after-párty v klube UGGLA, kde bolo celé osadenstvo green room (súťažiaci, a nimi pozvaní fanúšikovia, rodina, atď.), moderátori UMK2015 a samotní hudobníci. Jou!!! Glitzy world, baby. Mala som tam natočiť nejaký diel Smotánky :D

Vyzeráme jak slniečka na hnoji, ale budiž. Týpek vzadu s tabuľou SHAVA! hypuje prvú a jedinú fínsku bhangra! skupinu Shava, kerá sa dostala do semifinále :P
V green room v štúdiách YLE. Vyzeráme jak slniečka na hnoji, ale budiž. Týpek vzadu s tabuľou SHAVA! hypuje prvú a jedinú fínsku bhangra! skupinu Shava, kerá sa dostala do semifinále :P

Súťažiaci boli inak niektorí celkom fajn, ale jedna speváčka bola tak strašne príšerná, že sa – presne podľa môjho očakávania – do semifinále dostala, a všetci sú z nej na větvi. :D Prosím, vychutnajte si tento nekonečne hrozný gýč od UMELKYNE menom Opera Skaala:

Och. Našťastie toto je len klip, ale to, čo som včera live videla bol taký gýč, že by jeden neveril. Väčší ako toto!!! Normálne mi pri tom odumrelo všetko estetické cítenie, ale aj nádej pre lepší svet, lebo panebože. Opera Skaala je PLIAGA.

Napravme si chuť radšej…bhangráci Shava a ich Ostarilla boli mrte :D

Tento týpek sa dostal do semifinále tiež, a ten sa mi páčil asi najviac…a mal tak chytľavú pesničku, že ešte teraz mi fičí v hlave (čo neviem, či je skôr zle, alebo dobre, ale asi skôr dobre, teda určite lepšie ako Opera Skaala):

No, a toto sú ti “naši” Eeverest, ktorí nás tam aj pozvali. Zákulisná pikoška: keď sme ešte bývali v Tampere, Ida (tá blonďatá speváčka) a Marcus (potetovaný týpek, Brezákov kamoš z detstva) nahrávali refrén tejto pesničky U NÁS V SAUNE. :D :D Chacha! My sme s Brezákom išli na hríby a čučoriedky, a oni zatiaľ nahrávali :D

Jou! Klub UGGLA bol inak sexy, ale bol tam príšerný DJ…ale na to som si už vo Fínsku zvykla, tuná nejako nerozumejú konceptu DJ-a ako umelca, ktorý mixuje autorské sety. -_- Napríklad včera v Uggle DJ hral jak drbo sprosté vypalováky, á la Tom Jones!, a pod., nedalo sa to vydržať, a absolútne sa to do hentakého priestoru nehodilo.

Pri bare. Presvedčila som barmana, aby mi namiešal jamaican caipirinhu, bola za 10eur, čo je nevkusné, ale Suomi. A dobré to bolo!
Pri bare. Presvedčila som barmana, aby mi namiešal jamaican caipirinhu, bola za 10eur, čo je nevkusné, ale Suomi. A dobré to bolo!
Fajné osvetlenie :)
Fajné osvetlenie :)
Vonku na ulici sa tvorili menšie a väčšie rady, taxíky chodili hore dolu, a ožratí Fíni sa potácali kde-tu po uliciach :D
Vonku na ulici sa tvorili menšie a väčšie rady, taxíky chodili hore dolu, a ožratí Fíni sa potácali kde-tu po uliciach :D
Tuná som s kamoškou Pamelou, asi ešte držím ten cider (siideri!), kerý mi potom vraj náhodou si prisadnuvší ožran vypil wtf. Sa stáva. :D
Tuná som s kamoškou Pamelou, asi ešte držím ten cider (siideri!), kerý mi potom vraj náhodou si prisadnuvší ožran vypil wtf. Sa stáva. :D

Ta i tak veru. Došli sme domov asi o pol štvrtej ráno, ešte som vzala Gimliho von, potom ma zase zbuntošil o ôsmej, a teraz s ním ideme zase (ale dobrovoľne), lebo VONKU! SVIETI! SLNKO!!!, a ideme sa kuknúť k moru! A okrem toho je Restaurant Day, možno po ceste nájdeme nejaké jedlo :D #nechcesamivariť


P. S.: Včera, pozorujúc fínske klubcice, som sa rozhodla, že si musím kúpiť aspoň jedny EXTRÉMNE cicoidné šaty. Také, aké by som si v BA nikdy na seba nedala, lebo by sa na mňa všetci kukali krivým okom, a ja by som sa cítila jak magor. Tralalala expat life, tu môžem chodiť aj s modrými chlpmi pod pazuchou a v kockatej deke alebo čo, nikto ani okom nemihne. Cha!

One thought on “Cicapártylajf

Povedz niečo

