Kterak bola Miia na taekwon-de s čiernymi opaskami

Ej bisťu! Som dneska išla teda na to taekwon-do, a som z toho taká vyondená (už mám aj expresnú modrinu a škrabanec, a už teraz si cítim nohy, haha….nuž ale, keď som jak knedľa…), že ani neviem, čo napísať.

Najlepšie to asi vyjadrí môj vysoko umelecký dúdeľ, kerý som nadúdlila na appke Sketches na iPade (Brezák má iPad, tak sa mu s ním hrám):

No takto nejako :D
No takto nejako :D

Cha! Prisámbohu, samé čierne opasky, jedna baba (Riitta) s červeným, a potom ja som tam trapošila so žlto-zeleným…a to si ešte ani nič nepamätám, okrem otočného kopu, čo je dosť irónia, ale dobre no. Ale strašne boli všetci milí, aj keď som bola od veci, za čo som im veľmi vďačná.

Brezák chce taekwondiť tiež, ale povedali sme si, že pôjdeme do iného klubu, a na iný štýl taekwon-da, a začneme spolu, rovnako a od piky pekne. A s ďalšími začiatočníkami, nie že s majstrami všade naokolo, tí akurát prehlbujú moje mindráky :D

Óch. Idem radšej do sprchy a spať. Modriny si treba vymydliť!

6 thoughts on “Kterak bola Miia na taekwon-de s čiernymi opaskami

  1. Dala som ti like a teraz píšem komentár k článku, ktorý som vôbec nevidela, nečítala. Takéto dostávam bežne a neviem, ako sa zbaviť toho, aby mi reader buď vôbec nenačítaval články alebo len ich názov. Čo si myslíš o tom? Už ma to nebaví niektorým stále vypisovať, že si ich likes neželám, no asi mi nerozumejú :-( Väčšiu hlúposť, ako sprístupniť napísanie komentára a pridanie lajku priamo z readera nemohol WordPress ani vymyslieť.
    A teraz si ťa pôjdem aj naozaj pozrieť :-)

    1. Hahaaa, to je bojove umenie, nie sport! :D Mna zase nebavi cyklistika, boli ma z toho zadok, nudi ma to, pecie mi na chrbat…ach….ale sak kazdeho bavi to svoje :)))

      1. Netvrdila by som, že to nemá vôbec nič so športom. Mala som sa presnejšie vyjadriť tento druh pohybu, ale to na veci nič nemení. Nepáči sa mi to.

  2. Este aj sekerovy urcite vies -zdvihnes nohu pred seba tak nad plece a spustis ju dolu a popritom patou zlomis protivnikovi klucnu kost. Cvicili sme ho :0

Povedz niečo

