50 odtieňov jarnej sivej

Čuduj sa svete, zase je SIVO. No ale toto!!! Kto by toto čakal?! Vo Fínsku…. NEPREDSTAVITEĽNÉ, naozaj.

Dúfam, že sa ešte v tomto živote stihnem(e) presťahovať na Korfu, lebo blúznim o slnku, lete, teple, tyrkysovom mori, tzatzikoch, plnených hroznových listoch a baklave. Normálne, že blúznim.

Ani pol mesiaca tu nie som, a už mi tu začalo jebať – nuž ale taký je svet. :D Na druhej strane, som tu aj takým zvráteným spôsobom spokojná, lebo teda šak nezávislý život bez peňazí a vôbec, nijaké väzby moc ništ, nikoho tu nezaujíma, či si dám vlasy na modro alebo na ružovo (v skutočnosti kontemplujem nad řvavou červenou, ale obávam sa, že budem buď vyzerať jak fakľa, alebo ako Araňa z osady), som slobodnáááá…!

Ale to Korfu…aj tak….ach….! Možno jedného dňa.

Našla som na internetoch.
Našla som na internetoch.

Inak ništ, ako je už u mňa zvykom, hľadám si prácu, ale podľa možnosti menej dušuzabíjajúcu, ako tú poslednú (v hernom štúdiu v polopivnici a s mĺkvymi Fínmi), takže každý deň čučím do LinkedInu a na toto:

MOL.fi, niečo ako taká Profesia, ale štátna.
MOL.fi, niečo ako taká Profesia, ale štátna.

Už som sa v tej fínčine celkom vymakala, lebo bez problémov browsujem takéto šialenosti, a som v klídku. Po skončení toho kurzu, na kerý som začala chodiť, si môžem spraviť fínsky test YKI na úroveň B1, a tváriť sa – aspoň na chvíľku – že som aj niečo v živote dokázala, teda napr. naučiť sa jebnutý jazyk na celkom prijateľnej úrovni. :D Cha!!!

No ale čo som to…? PRÁCA.

Bude mi za hodinu volať jeden recruiter z Kostariky (?!), na pozíciu Visual Designer v jednej nadnárodnej firme, kerá sa zaoberá rezerváciou hotelov pre firemných klientov a neviemčím ešče. Že chce priateľsky si o mne pokecať….ta….šak dobre teda! Pokecajme, muchacho guapo! A potom mi daj ten job, lebo mi ujebe dekel od nervov, muchas gracias. Pusinky, ňuňuňuňu.

Okrem toho som rozoslala svoje skvelobožskydokonalesexymegacool CV asi asi na 20 rôznych pracovných ponúk, takže snáď aspoň NIEČO z toho NIEKDE bude. Všetko tuná v Helsinkách (a v Espoo), lebo i keď mi srcco piščí po Korfu, povedzme si úprimne, že grécka ekonomika nie je nič moc (to je tá nespravodlivosť sveta, tam kde je pekne a božsky sa nedá pracovať, a tam, kde je furt sivo, majú spoločnosť na supermega úrovni a platy sú vysoké, a vôbec. OK, no ešte taký Singapur je iný, a Viedeň…!).

Nuž, i tak.
Ale v pondelok idem na bharatanatyam konečne, v utorok zase na fínčinu a vo štvrtok pôjdeme s Brezákom vyskúšať taekwondo do Vuosaari, čo je úplne od ruky časť mesta, ale keďže v Helsinkách máme zázrak menom metro, takže pohoda, klídek, voe. Snáď to tam bude dobré, a bude nás to baviť, a vo mne to zase nastolí nejakú sebadisciplínu, lebo toto zevlovanie nikam nevedie. Teda vedie, ale zatiaľ to nevyzerá veľmi sľubne… :D

Takéto sa idem učiť, teším sa jak blázon :) Júúúj!!!!
Takéto sa idem učiť, teším sa jak blázon :) Júúúj!!!!

Takže, all in all je to tu vlastne pozitívne, sivota a všetko. Okej, pijem medovinu, to preto som zrazu taká spokojná. Ale fakt tieto Helsinki sú fajn (sa mi začali viac páčiť ako BA, neviem čo sa mi deje), ale budú ešte viac fajn, keď budem mať pravidelný príjem. Potom sa prihlásim na VŠETKY tance sveta, a budem chodiť ráno bárs aj meditovať do zenového centra (tuná autorka má prudko taoistické myslenie), s Gimlim popri mori rundiť, s Brezákom jesť vonku 5x týždenne, romantické víkendíky na chatách v Laponsku, a ach….!!!!

Dobré to bude, len treba vydržať….a asi si aj zapnúť moju špeci bright light. :D


“The secret of this kind of climbing, is like Zen. Don’t think. Just dance along. It’s the easiest thing in the world, actually easier than walking on flat ground which is monotonous. The cute little problems present themselves at each step and yet you don’t hesitate and you find yourself on some other boulder you picked out for no special reason at all, just like zen.~ Japhy”
Jack Kerouac, The Dharma Bums (milujem tú knihu)

:))

One thought on “50 odtieňov jarnej sivej

  1. To s tou ekonomikou je tak ze severania by sa zezrali od nudy v tom pocasi tak makaju a greci sa maju ppc na slniecku tak nac sa pretrhnut ked netreba setrit na dofcu pri mori lebo more mas desat minut peskom…mali by sme tam seci ist.

Povedz niečo

