Olivový háj a inšé veci

Viete, čo strašne scem…?

DOMČEK NA KORFU S OLIVOVÝM HÁJOM.

Toto nie je nejaký nápad, že “včera ma napadlo”, toto ma drží už odkedy som si kedysi dávno po prvýkrát prečítala božskú knižku Geralda Durrella Zahrada bohů, a furt ma to nepustilo. Ba čo viac, ono sa to zhoršuje, lebo som onehdá zistila, že taká malá vilka sa na Korfu dá kúpiť už okolo 50 000€!

Táto pochopiteľne stojí oveľa viac ako 50 000, ale zase taká rozdrapená aj tak nie som. :D
Táto pochopiteľne stojí oveľa viac ako 50 000, ale zase taká rozdrapená aj tak nie som. :D Zdroj.

Brezák našťastie zdieľa moju túžbu, aj keď na Korfu ešte nebol, ale vie o mojej nehynúcej láske ku Grécku, takže ta dobre no.

Povedala som mu, že jediné (okrem neho teda), čo ma v tejto lesnatej, sivej krajine ešte drží, je vidina, že sa tu relatívne jednoducho dá zarobiť na domček na Korfu s olivovým hájom. :D PRIORITY, DETI MOJE.

Prešla som už nasledovnými čisto hypotetickými (lebo si môžem kúpiť tak čaj s medom, a nie nehnuteľnosť) realitnými fázami:

  • domček na Korfu
  • byt na Kramároch (to keď sme sa odsťahovali do Čunova, a mala som kultúrny šok)
  • dom v Piešťanoch (jeden dokonalý na Floreáte…s hroznami rastúcimi na prudko stredomorský štýl, takže toto je tiež ešte čiastočne v hre)
  • byt v Piešťanoch, na Vážskej (5min do centra, rovno pred domom zeleň, Váh a stará, vyhasnutá sopka)
  • byt v Kaivopuiste (velice luxusná štvrť tuná v Helsinkách, ceny jak riť)
  • dom na Saaremaa (pekná časť Estónska, kde sa chodí fínsky národ rekreovať, ak zrovna neletia do Thajska alebo na svoje domy v Španielsku)

    Klinite na zdroj. Táto maľba sa volá "Pláž na Saaremaa" (aspoň tak hádam z mojej fejkovej estónčiny odhadovanej z fínčiny) a je od Oleg Võssotského.
    Klinite na zdroj. Táto maľba sa volá “Pláž na Saaremaa” (aspoň tak hádam z mojej fejkovej estónčiny odhadovanej z fínčiny) a je od Olega Võssotského.
  • byt na Palisádoch (lebo…Palisády)
  • byt v Pálffyho kúrii, najlepšie s predzahrádkou, aby sa mal Gimli kde vyvaľovať
  • byt v Tallinne, blízko pri prístave (z ktorého budem vybiehať do Helsínk, keď bude treba, ale inak budem pekne v Tallinne s ich normálnymi tallinskými cenami a s tallinskými čajkami, a tak)
  • chata pod Tatrami (lebo TATRY!!!! ach!)
  • domček na Korfu

…ništ, domček na Korfu.

Keby ste mohli bývať kdekoľvek na svete, kde by ste bývali…? VO FÍNSKU?! Haha, ten bol ale dobrý…

Ešte asi aj nejaký Trinidad a Tobago nie sú na zahodenie, ale je to od ruky. Grécke ostrovy sú naj!

No, takže. POTREBUJEM LÓVE, lebo potrebujem domček na Korfu. A potom – tam – budem zevlovať, oberať olivy, pomáhať v nejakej miestnej taverne, alebo neviem, otvorím si galério-kaviareň, ako som vždy chcela (nikdy som ale napríklad nechcela MBA titul a chodiť v kostýmku po openspaceovom akváriu, achjo). Brezák už bol upovedomený, že cca 10 mesiacov z 12 budem v našom domčeku na Korfu, a potom možno mesiac na Slovensku, a mesiac vo Fínsku. :D (Tento pomer sa môže operatívne meniť, napr. 7:3:2, alebo 4:4:5, alebo bohvie).

UŽ LEN HO MAŤ!!!

Dopiče, idem hľadať job zas. Nechce mi nejaký nechutne bohatý zbohatlík dať nejaké lóve? Mám pocit, že by bolo vhodné znovuobnoviť tradíciu zbojníčenia a bohatým niečo zobrať, šak im je to aj tak na hovno.

8 thoughts on “Olivový háj a inšé veci

  1. ja by som chcela byt bohaty kapitalista aby som mohla niekoho zdierat. ale zatial som nic, chachaaa. Inak podla mna na korfu je nuda. Just saying :D ale zas tak mesiac v roku by som tam vydrzala bez problemov.

    1. Inak sak mne by sa to tiez nehnusilo :D Sak ale mozno budes….ako isiel pohovor? ;)

      A jo, na Korfu je nuda, ale taka ta letna, tavernova, grecka nuda, a to ja mozem :D

  2. podla mna su bohati chlapi len mytus, ja stale nejakeho hladama a nenachadzam a ani ziadnu babu nepoznam, co by mala bohaca. je to frustrujuce. asi budem do smrti robit

Povedz niečo

