Veselé Vianoce!

Včera bolo ešte pekne, a dneska sneží. Do you want to build a snowmaaaan…?

Som nešťastný!
Som nešťastný!

Ach. Ách!!! Heň, kukajte na toho týpka vonku, ako statočne odhadzuje svoje auto…


Okej, medzičasom som robila jedno logo (tento blog mi trvá asi poldňa už, lebo multitasking), a tak nasnežilo takto:

Dala som aj hipsterský filter, poprosím uznanie za toto. :D
Dala som aj hipsterský filter, poprosím uznanie za toto. :D

…nuž… Tuná takúto druhú zimu voláme takatalvi, čili “návrat zimy”, a je to celkom presný výraz, lebo fakt sa teraz zima vrátila, a snáď bude v júli čoskoro preč… Fňuk!


Inak čo..? Ta ništ. VIDELA SOM POLÁRNU ŽIARU NA SVOJE NARODENINY (17. 3.)!!!! To bol asi highlight mojej existencie, a nielen mojej, ale všetkých asi, lebo polárna žiara takto dole na juhu je veľmi neobvyklá, a o to je krajšie a zázračnejšie ju zažiť. :)


Prešli sme s Brezákom z taekwonda WTF (v tom poněkud komerčnom klube) na taekwon-do ITF, ktoré som si kedysi išla jak drak v (dlho už zaniknuvšom) Chon-ji klube v Bratislave. Náš klub tuná v Helsinkách sa volá Hosinsul, tréningy sú taktiež v paži, na druhej strane mesta, ale sú tam strašne milí ľudia, a ja si toho veľa pamätám, tak som sa rovno zapojila do taekwondenia (a dneska ma bolí chrbát, nohy a mám tradičný pľuzgier na palci na nohe, ale to som mohla čakať).

Juj! Hneď mám lepšiu náladu, keď môžem 2x týždenne kopať do vzduchu, do lapy a syčať ako had! (ITF taekwondisti syčia pri kopoch a úderoch, lebo to pomáha dať do pohybu väčšiu silu…to vlastne prudko vydýchnete, ale so zasyčaním). :D


Stále si hľadám job, ale zatiaľ som nenašla, pre dizajnérov je to tu teraz dosť bieda. Tak teda si možno – ak sa odvážim – založím toiminimi, t. j. živnosť, a budem nejako hustlin’ takto. :) Projekty vo Fínsku, na Slovensku, dajbožeabyvNórskuavOmáne….nejako už možno tých typických 2500€ brutto, ktoré tu v Helsinkách ľudia obvykle zarábajú vyšéfujem? (3x logo za mesiac a mám to, ale ešte sa mi nikdy nepodarilo vypýtať si plnú cenu, lebo som sa zatiaľ vždy nechala zviklať, a potom som na seba bola strašne nasratá) No uvidíme.

Aspoň som sebe vymyslela najjednoduchšie logo sveta s optimistickou hviezdičko-kvetinkou:

LOGOMI-2015-pisane-michaelaistok-mimivofinskublogNaschvál som ho nechala také nepravidelné, lebo som ho reálne kreslila rukou, tak nech je to aj vidieť. :P


Asi som už dospelá a mám v sebe vyvinutú štipku sebaovládania, lebo som včera našla letenku od Norwegian Air z Helsínk do Budapešti za 94€ (!!!!!) a…..NEKÚPILA SOM SI JU. O_o

…lebo si hľadám prácu, a musím (a chcem!) chodiť na taekwon-do, a do toho sa mi nehodí poletovanie.
…lebo som si konečne po MESIACI A POL odložila kufor hore nad skriňu, a nechce sa mi ho zase vyťahovať. :D
…lebo som si už zase zvykla na fínsky osamelý, depresívny, zimný, bezvínny život a návšteva nášho veselého, slnečného kraja by ma vyhodila z depresie konceptu

…lebo mám spätný let na začiatok októbra, takže tak či tak prídem! Potom ale nemám kúpenú následnú letenku, takže možno sa zabudnem… (keď mi niekto dá vo Viedni job za štyri litre, čo sa úplne že určite stane, žejo)

…lebo chcem chytiť začiatok nových kurzov a buď sa prihlásiť na havajské tance, alebo na tribal belly dance
…lebo SA MI NECHCE BALIŤ A STRESOVAŤ SA S GIMLIM O_o

No proste. Som odolala! Pfuj. I passed on to the dark side (s názvom “v marcovej depke vo Fínsku, kde pohár vína stojí 6€”).

Ale aj tak mi srcco piščí za našou prírodou, jedlom a zevlovaním po bratislavských kaviarňach!

Júj! Klik na zdroj.
Júj! Klik na zdroj.

Našla som ale našťastie pár fajných kaviarní aj tu v Helsinkách, kde sa dá uspokojivo zevlovať, takže to chodím niekedy praktizovať, aby som nevyšla z cviku. :)


Okej. Idem asi niečo zľahka navariť, a potom pokračujem v práci. Na to, že som oficiálne nezamestnaná toho mám celkom čo robiť! :D

Povedz niečo

