Stand-up comedy

Vychádzajúc z brány s Gimlim, napadol ma takýto suchý, úderný vtípek:

“Do Fínska prišla jar.”

HAHAHAHAHAHAAA!!!
HAHAHA!

HAHA…?

HA.

grumpy-cat-meme-generator-umm-no-ee8f7dJéééééžiš, ale dobrý vtip to bol! Mala by som ísť na nejakú hipsterskú stand-up comedy vec do kácéčka, alebo kde, keď budem v Bratislave.

Alebo náhle, zúrivo otehotniem s TROMA (“more is more”) malými Slováko-Fínmi, a presvedčím Brezáka, že teraz je pre dobro rodiny nevyhnutné presťahovať sa do Málagy v Španielsku, kde je vraj veľmi početná fínska komunita, a majú tam aj fínske školy a škôlky, aj hnusné fínske pivo si tam dovážajú….

Lebo TOTO sa tam 30. marca naozaj nestane:

HAHA HA.
HAHA. HA.
Sorry narcisy, nic nebude.
Sorry narcisy, nic nebude.

Raz príde ten deň, kedy si na týždeň vytiahnem jarné oblečenie, ale zatiaľ….nie.

Toľko zimných búnd mám, a furt scem viac!
Toľko zimných búnd mám, a furt scem viac!

Ach jaj. Idem si radšej uvariť ovsenú kašu s javorovým sirupom, a potom pracovať alebo čo. A možno by som mohla rozvešať nejaké vianočné ozdoby, bude sa to hodiť! :D O_o

4 thoughts on “Stand-up comedy

  1. Dnes sneží aj u nás, ak ťa to poteší.
    Ak sa budeš nudiť, možno pár chmúrnych chvíľ zaženieš na mojom blogu (fakt neznášam self promo, ale rozmýšľam, že keď mňa baví, ako píšeš ty, možno bude aj teba baviť, ako píšem ja…no proste mentálna skratka na základe projekcie :-D)
    nikdynevies.blogspot.sk

Povedz niečo

