Poněkud jarne

Žijem! Ale upadla som do takého toho dôchodcovského “nemám čo robiť, ale zároveň nič nestíham” módu – inak povedané, môj time management je NA PIČU.

Urgh.

Včera som si išla ľahnúť spať o 2.45am (a o 3am došiel Brezák, takže ma vlastne ani nezobudil, lebo za 15min ja určite nikdy nezaspím), potom som sa ráno zobudila okolo 7.30, ALE z postele som vyliezla až o 11.00. No čo s takým dňom?!

Išla som vyvenčiť Gimlíka popri Baltskom mori, a potom som išla na obed, aj keď by som ozaj nemala vyhadzovať toľké lóve za žrádlo. Och, a ešte som umyla misu na ovocie! I WIN IN LIFE. -_- :D

Ale o inom som sceu: FAKT JE JAR. Hľa, na moje instagramové besnenie (aj s heštegmi):

#Spring in #Helsinki!!! 😍😍👌🐰🌷🌸🌱 #visitFinland #Finland #Lauttasaari #Laru #street #city #sunshineeeeeeeeee

A photo posted by Michaela Istokova 🌻 (@miiapaws) on

Ach….

Som z toho na větvi, a kúpila som si z neexistujúcich peňazí takéto veselé bačkory:

Možno, že príde ten deň, kedy slávnostne na tri týždne založím kabát do skrine?! :O No….je tu tá možnosť, už len si počkať.

Nuž, ale hlavne sa NEUVERITEĽNE teším na ten hypotetický, letný deň, kedy ráno (!!! akože o 9.00 najneskôr) vstanem, a pôjdem sa šmariť do Baltského mora. Peknú pláž máme asi 15min chôdze od bytu, takže tam môžem snáď aj v bikinách prejsť, ak sa mi bude chcieť. :D

Chápete toto?!

JA. BÝVAM. PRI. MORI. (…a na ostrove ešte aj!)

…Baltskom, okej, čo je taká bačorina skôr, ale aj tak. More!!! Iónske by bolo samozrejme lepšie, ale toto Baltské je tiež krásne – má takú drsno-pokojno-rozšafnú poetiku – brezičky, jemne zvlnené skaly, smreky a borovice, čajky, béžovo-hnedo-červený piesok… Páči sa mi to! :)

A najviac sa mi páči, že tu furt chodia tie velké lode! Respektíve, asi pre nejakého rodeného Rotterdamčana sú to skôr také plťky, ale pre mňa – suchozemca – sú aj tie trajekty chodiace do Tallinnu, do Štokholmu (IŠTOKholm!!! Bwahahahah! Teraz ma napadlo, ahem, pardon, už idem k téme…) obrovskými megalodiskami. O_o

Už som dokonca párkrát pozerala, či náhodou nebude v niektorých z tých lodných spoločností (Silja, Eckerö a iné) voláka práca v prístave, ktorú by som mohla robiť, ale zatiaľ nič vhodné nebolo – a na lodi pracovať nechcem, lebo čo by na to povedal Gimlík?!

Anyway ale, teraz sú moje námornícke plány pozastavené, lebo s tou appkou, kerú sme vymysleli, sa idú diať divočiny, a ja sa nádejám, že sa môj status v dohľadnej dobe zmení z “nezamestnaná” na “CEO”. :D Držte nám palce. :D

Toť vsjo. Či?! (čítajte hlasom Eriky J.)

Vlastne nie, ešte toto som sceu – robila som jarné upratovanie v portfóliu, takže už začalo trochu dávať zmysel! Sa môžete kuknúť.

Akurát sa teraz – keď už je také sexy – zaoberám prudko 1st world problémom, že či si mám kúpiť doménu, a ak áno, tak či a) sa má končiť .fi, alebo .sk, alebo .com, či má byť na b) moje celé meno, keré tu nikto nielenže nevysloví, ale ani nenapíše, alebo c) či má byť na moje “pofínčené” meno (Miia), alebo d) na prezývku s priezviskom bez -ová (t. j. napr mimiistok.fi).

…LENŽE!!!! Vydrbané SEO chujoviny, kerým nerozumiem…! :D O_o

Jediné, čo som z nich zatiaľ porozumela je to, že ak sa voláte Alena Trojzubá, a zaregistrujete si doménu alenatrojzuba.sk, tak ak vás bude ktokoľvek na internetoch hľadať, vašu doménu uvidí ako prvý výsledok. Čo je dobre, lebo inak by možno uvidel tie príšerné fotky, z tej párty v Účku, kde ste zhulená jak troska, a v ruke držíte tri borovičky. Hlbiny internetov sú hlboké! :D

No, takže long story short, mať doménu na moje dlhé meno by bolo fajn, kvôli gúgleniu a kontrole toho, čo gúglič (vzor hulič) uvidí prvé, ale na hovno kvôli úbohým Fínom, ktorí ani len môjho psa nevedia nazvať, a preto každý tretí Fín nazýva Gimliho KIMI. :D :D

Jój, 1st world problems!!!

Idem radšej umyť kúpeľňu, zase vyzerá jak po nájazde stáda zablatených kráv. POTREBUJEM UPRATOVAČKU A KUCHÁRA, KIITOS.

5 thoughts on “Poněkud jarne

  1. coooo :DDD o domenach ti mozem povedat secko, keby si zila v d-lande, mohla si si objednat v mojej (haha) firme. akurat ze takto nemozes, lebo oni akceptuju len nemeckych zakaznikov (preto tomu my v sukromi hovorime der totale kundenservice) (inak neviem ci vies po nemecky, ale kunden nema nic spolocne s kundami, aj ked su to vlastne kundy ti zakaznici)
    ale k veci. akoze jar, haha ze jar! u nas zu ceresne odkvitaju, bozinku, finsko vazne neni Krajina pre mna. mna by z vecnej zimy jeblo. Inak ceo by som aj ja chcela byt, ale ale ja som skor CEO ako “celkom elegantne ojebavam” – napriklad teraz, som v praci a surfujem si vsade mozne, a tohle je u nas zakazany – ak ma nacapaju, budem mat prednasku o ochrane dat a picovinach) (patri tam ta zatvorka ci ne?) (zu nemam prehlad, zatvorkove kralovstvo).
    inak to je budes mat domenu na tvoje meno este furt neznamena ze ju Gugel najde ako prvu, niekedy ani to ne :D (ale nepytaj sa preco). moje meno je nastastie takmer nevygooglitelne, lebo vzdy vyleze daco ine, kedze moje meno sa bez diarkitiky podoba na jeden pravnicky pojem haha (ani som nevedela ake to je uzitocne kym nebol Internet).
    Boze, zu musim asi ist pracovat zas…dnes do 23:00. jebne ma.

    1. Vole, teraz som strasne zvedava na tvoje meno :D :D Ja mam inak ciganske priezvisko, takze ahem :D To asi na Slovensku nerobi moc dobrotu, ale tuna Finom je secko jedno :P

      Inak ani ja tu asi nemozem zit!!! Rano som bola vencit V KABATE, pochopis to?!?! Ochh…. -_- Zle mi je z tohto severu!

  2. čau! a) končiť na .com, b) pokojne názov domény nesúvisiaci s menom, vymysli si svoju obchodnú značku, meno, čo nemusí pre iných nič znamenať , dobre čitateľné v angličtine a v hocijakom inom , ľahko zapamätateľné, žiadne pomlčky alebo bodky v názve alebo sa napr. pohraj so svojím menom a angl. výslovnosťou, určite sa nezameriavaj len na fínsku alebo slovenskú klientelu, nikdy nevieš, odkiaľ príde klient.

Povedz niečo

