Hlas z Čunova

Kvôli nemilým okolnostiam (náhle mi umrel strýko) som sa pred cca mesiacom ocitla v lietadle a friško som letela na slovenskú dedovizeň. Ta i som tu. A strýko tu nie je. :( Alebo možno je – začala som si namýšľať totiž, že sa reinkarnoval do OBROVSKÉHO križiaka, ktorého máme zaveseného na okne, a ktorý každý večer po zotmení poctivo loví hmyz. ;)

Na tú rovnicu sa nepýtajte....to bol môj strýko proste. :D Vlastne je, šak je križiakom teraz, ta ňe.
Na tú rovnicu sa nepýtajte….to bol môj strýko proste. :D Vlastne je, šak je križiakom teraz, ta ňe.

Ha! Vzhľadom na to, že reinkarnácia nie je nijako vedecky potvrdená a ani vyvrátená, budem si namýšlať, že môj strýko je križiakom, a bodka. Mohlo to byť aj horšie, mohol byť napr. aj dážďovkou, alebo sockou v osade, alebo čo. Byť križiakom je najvác. Koniec diskusie samej so sebou.

A strýko, diki za ochraňovanie nášho domu! :))


Nuž a teda….možno tu aj zostanem, lebo s tými jobmi je to vo Fínsko fakt na chuja. NIČ NIKDE. Pre zdravotné sestry a kuchárov a developerov áno, my ostatní si môžeme nasr…. Povedala som si ale, že radšej budem zamestnaná na Slovensku, ako nezamestnaná vo Fínsku, takže neviem no, rozhodila som siete (pun s križiakom unintented).

Ak by som samozrejme mohla niekde tu pracovať, ALE pod fínskymi papiermi, to by bolo úplne super – založila by som si totiž toiminimi (živnosť), a len by som faktúrovala všeckých naokolo. :)

To nemôže nejakej slovenskej firme asi prekážať, ta ne? Všetci tu majú radi živnostníkov, nemusia im predsa platiť odvody… ;) …a mne zase nebude prekážať, že neprídem o svoje fínske papiere, a nebudem platiť dane tým zmrdom v tejto drbnutej vláde, ktorí si z toho ulievajú ako sa im zachce.

No, uvidíme čo bude, ale hlavne nech je PLAT. POTREBUJEM PLAT, DETI MOJE.


Okej, idem venčiť, ale ešte predtým jeden nepodstatný oznam – ak sledujete blbosti, keré vešám na Instagram, tak som si zmenila IG meno na MISS MICHELLE MOUSE, lebo som plytká a sebastredná a namýšľam si niečo zase, čili môj IG nájdete teraz ako @missmichellemouse. Už som to zmenila tuná na blogu, a aj na portfóliu, ale ta…tak…pre istotu aj takto.

Celkom sa mi to inak páči. :D Možno tá moja doména, kerú nemám, by mohla byť pod menom Michelle Mouse. NECH ŽIJÚ MYŠI! :D ^^

Hipsterská pivonková myš, skoro jak ja. Ale bez kruhov pod očami
Hipsterská pivonková myš, skoro jak ja. Ale bez kruhov pod očami :D

Ven, ven, ven. Gimlík musí cikať!

4 thoughts on “Hlas z Čunova

  1. oooo neee, vzdavas to? a ja ze ty si tam daco robila. co brezak? dojde na slovensko? ja som zu odniesla svoje diplomy do pazeraka neemckeho uradu aby mi ich (ne)uznali a teraz mozem 4 mesiace cakat a medzicasom ma asi jebne z tejto skurvenej roboty.

    1. ale neeeee, neviem, hladam tu aj tam, ale kebyze najdem tu – rozumej v SR – tak seckych musim presvedcit, ze jedine na finsku zivnost, lebo sa mi nechce si prehadzovat zas papiere, a kokotskemu Ficovi platit dane a odvody -_- :D

Povedz niečo

