Paprika, lángos, Budapest!

Keď pred pár týždňami došiel môj Brezáčik, došiel do Budapešti, lebo tam bola zrovna výhodná letenka. I tak som sa dovalila za ním, stretla sa s Vickou, a porundili sme po tejto dunajskej perle! Hľa, aj som čosi pofotila!

Átrium jedného z domov v "našej" štvrti Terezváros.
Átrium jedného z domov v “našej” štvrti Terezváros.
Raj na zemi toto. Ale prekvapivo drahý raj na zemi to bol O_o Túto uličku jedla nájdete niekde pri Oktogone, ale nesce sa mi kukať do mapy, že kde presne. Choďte za vôňami :P
Raj na zemi toto. Ale prekvapivo drahý raj na zemi to bol O_o Túto uličku jedla nájdete niekde pri Oktogone, ale nesce sa mi kukať do mapy, že kde presne. Choďte za vôňami :P
Takéééé kráááásne poklopy!
Takéééé kráááásne poklopy!
Vica ma vzala k tomuto impozantnému národnému múzeu (tuším).
Vica ma vzala k tomuto impozantnému národnému múzeu (tuším).
Takýto výhľad sme mali z hostela :)
Takýto výhľad sme mali z hostela :)
S Brezákom :D <3
Selfíčko s Brezákom :D <3
Toto si tiež nepamätám, kde bolo, ale páčilo sa mi to :D
Toto si tiež nepamätám, kde bolo, ale páčilo sa mi to :D
Kúsok od nášho hostela bol aj HOUSE OF TERROR, do ktorého sme ale nešli. Ehm. Next time.
Kúsok od nášho hostela bol aj HOUSE OF TERROR, do ktorého sme ale nešli. Ehm. Next time.
V Budapešti som furt nejaké domy fotila, napríklad aj tento vikingský :P
V Budapešti som furt nejaké domy fotila, napríklad aj tento vikingský :P
Kompozične úplne wtf fotka z centra. -_- :D
Kompozične úplne wtf fotka z centra. -_- :D
Awkward lion is awkward.
Awkward lion is awkward.
Romantika, ty turule!
Romantika, ty turule!
Jedna z 874 fotiek budov...táto bola tiež vo štvrti Terezváros, a ako vidíte, je značne aztécka :))
Jedna z 874 fotiek budov…táto bola tiež vo štvrti Terezváros, a ako vidíte, je značne aztécka :))
V metre A, najňuňu metre sveta :D
V metre A, najňuňu metre sveta :D

A okej, skončím ďalšou budovou, lebo sa mi už chce spať…

Burberry a balkón von z okna ;)
Louis Vuitton, Burberry a perina trčiaca von z okna ;)

Ziíííív! Aj by som ešte niečo dodala, ale je mi teplo, a moje posledné neuróny mi asi odumreli počas dnešného saunového dňa, takže neviem. Chcete odrážky? Budete ich mať, aj keď nechcete:

  • zavolali ma na pohovor do Prahy, ale ja…ehm…nechcem bývať v Prahe. Neviem tiež, načo som sa tam hlásila -_- :D Je nebezpečné tupo po LinkedIne klikati… :D
  • za dnešok som vypila asi hektoliter Kofoly, a asi tristo litrov Viney, a furt mi nie je dosť
  • zajtra idem na In the Midl Design Forum a – ak vstanem – aj na Risomat workshop. Ak tam niekto budete, sej helou! Ja budem tá s tými kruhmi pod očami :D
  • vo Fínsku je vraj kosa, moc sa mi tam nechce
  • ani Brezákovi sa tam moc nechce
  • nadizajnovala som si konečne vizitky, ešte som si ich ale furt nedala vytlačiť. FAIL :D
  • toto mám nové v portfóliu

Zíííív! Idem spať, a zajtra si na poslednú chvíľu budem brať veci na ten workshop, lebo šak ráno je asi dlhé alebo čo, ja nevjem uš. Nabudúce bude blog, ktorý má hlavu a pätu, sľubujem. :P

2 thoughts on “Paprika, lángos, Budapest!

Povedz niečo

