Faldy, šunky, šunčičky

Dneska som sedela pred zrkadlom a balila som nejaké psie kresby. A potom som sa na seba v tom zrkadle pozrela, a zistila som, že som tlstá.

O_o

Teda takto. Ja VIEM, že som tlstá, to som si všimla už dávno, ale dneska som to precítila v plnej šírke (haha!) svojej tlstosti, že aká tlstá som. Strašne. Aspoň na moje štandardy teda.

Hilda, moja spriaznená duša :P
Hilda, moja spriaznená duša :P

Čo taký tlstý človek so sebou narobí…? Ešte by sa to dalo zvrátiť – to by ale znamenalo, že by som mala začať pravidelne (!) behať, a je dosť možné, že zase na to som príliš lenivá. Ááách! Takže možno budem ešte chvíľu tlstá, kým niečo nevymyslím (v auguste mi začína semiclassical bollywood dance a pole dance…a asi aj na to taekwon-do zase pôjdem), alebo začnem žužlať len nejaký šalát a chia semienka. HAHA! Ten posledný bol dobrý…. :D

No ale vážne, momentálne vyzerám ako sud s makovicou nastoknutou navrchu! Dole zavalité objemy, hore ksicht á la slniečko na hnoji, a odstávajúce vlasy neurčitej farby. Nemôžem byť aspoň takto glamour tlstá.…?

Ashley Graham. Vrrr.
Ashley Graham. Vrrr.

Juj, to by sa mi hneď lepšie tie šunky nosili, keby boli takéto sexy a proporčné! To ale bohužiaľ nie sú, takže ništ, sud a makovica. Hmpf.

Táto moja nezadžateľná sudovosť sa pravdepodobne na mňa postupne vplížila, keď prišli do módy tie drbnuté LEGÍNY. Lebo do nich sa dá dobre tlstnúť! Šunčička sem, šunčička tam, zrazu mám riť jak kobyla. A ťažko povedať že kedy a o koľko, lebo šak GUMA SA ROZTÁHNE. True story. -_-

A tak teda nosím po fínskej rovine (inak tá rovina mi tiež dala, NIKDY som nemala opustiť mojich 120 schodov na Kramároch!!! a ak, tak ich vymeniť napr. za pracovisko na Rozsutci, a bývanie pod ním) obrovskú prdel, stehná ako baobaby, brušisko ako huspeninu, a na tom tú moju makovicu. A ešte chodím viac v čiernom (šak zužuje, ne?), a na fotkách si radšej upravujem kompozíciu, aby toho nebolo príliš veľa vidieť.

S Gimlíkom vo Frankfurte. Sud je v čiernom, nie je vidieť príliš veľa detailov :D
S Gimlíkom vo Frankfurte. Sud je v čiernom, nie je vidieť príliš veľa detailov :D

Jednu – dosť pochybnú, ale predsa – výhodu ale takáto tlstota má, alebo mala by, ak by sa na mňa ešte furt vzťahovalo, čo práve chcem povedať. Takéto postavy ako moja totiž vyzerajú FAKT DOBRE v tanečnom kostýme na brušné tance. :D :D A ešte čo keď tak s tou kobylou prdelou zatrasiem, júj, hromy, blesky…! Asi by som sa mala vrátiť späť k brušným tancom, budem vrrr. Ale len v tanečnom štúdiu, inak budem sudom s makovicou.

You gain some, you lose some.

Idem zobrať moju tlstú riť a huspeninové brucho na prechádzku aj s Gimlim, vyvenčíme sa na ubohý výrastok vo výške asi 5m, ktorý je vo Fínsku normálne že VEĽHORA, a máme ho kúsok od domu. Hore na výrastku je tento vodojem v tvare rýdzika, a pod ním malý parčík…nuž, fajne sa tam zevluje. Ale asi budem musieť začať behať (alebo si nájsť ten job na Rozsutci). Ách nie!!!

8 thoughts on “Faldy, šunky, šunčičky

  1. jezis ani nehovor!!! ja som mala vzdy sklon tlstnut, mam pomale travenie (je to len vychovou…a taky mam silene tezky kosti!) no a ked som bola dobrovolnicka tak som s avyzrala do obrich rozmerov, lebo som robila vzdy poobede a tak som zravala vecer a okrem toho som bola jak kostolna mys a nemohla som si dovolit platit nejaky sport a vlastne som sa este aj nalievala chlastom…

    ale schudla som v berline, ked som zacala chodit na bicykli (celorocne, aj v zime, je to humus) (ale to zas nerobim kvoli chudnutiu ale kvoli tomu ze elektricenka je draha a ja som skrob a radsej tie prachy vrazim do topanok alebo party a tak :D ). (inak ale nechap ma zle, este furt som tlsta, teda tlstejsia nez by som chcela byt, ja by som chcela byt taka krehka slecinka, asi ako figuriny v obchode).

    No ale minule som nasla dake fotky z doborovolnictva a tam mam take liciska ze az ale uz vtedy som vedela kolka bije a nemam ani jedinu fotku kde mi vidno bachor :D ale tie liciska…no a moj chlap zajasal ze aka sexi som tam, ze aka buclata (no, african…co ti poviem) a ja uplne zdesena ze coooo???

    Ok tento koment uz by mohol aj skoncit, ci? :D

    1. No….ja podobne!!! Chaaa! Prave som si inak fotosopovala fotku, lebo akoze NAOZAJ tam boli saty v blbom uhle, ze som vyzerala ze mam slaninu jak blazen z brusiska, ale zase az tak daleko od reality to nebolo, takze….hmpf…. :D

      Africania maju radi hlavne RITE! Tvoj chlap by mi asi dal plus body :D :D My anaconda don’t wan, unless you got buns hun :D :D

      1. hahahahahahaha :DDDD
        hej rite. lenze treba si priznat ze africanky maju ine rite, take pevne a dobreho tvaru, ze aj ja by som si pleskla :D a my europanky ked mame velke rite tak su rozkysnute (potvrdene vlastno uempiriou :D ) takze nefim…ale cudne je ze africania maju aj tie rozkysnute radi…vdakabohu! ale mojou slabou strankou bolo vzdy brusisko, rit ma netankuje lebo si ju nevidim a leginy nenosim :D

Povedz niečo

