Pekelné teplo na studenom severe

Vraj tu bola vlna horúčav, lenže ja som si ju nevšimla. Lebo, haló, +30C je akože HORÚČAVA?!

Si nevymýšľajte zas tu v Suomi, +30C je ledva počasie na kúpanie! A ja som sa teda v Baltskom mori nekúpala – a asi sa už ani nebudem, lebo dnes táto pekelná horúčava opadla, a je kosa (pri doobedňajšom venčení som takto videla školáčku v ľahkej páperovej bundičke).

Ách, asi mám zase tradičnú fínsku depku.

(No dobre, ešte nie, ale už ju cítim!)
(No dobre, ešte nie, ale už ju cítim!)

Depka-nedepka, veci sa lepšia – vyzerá to pre mňa sľubne s part-time jobom grafickej dizajnérky od augusta (to je dobre, lebo si tak môžem platiť toto panské huncútstvo, keré mi začalo už v polovici júna), nebo je modré, slnko svící, pijeme s Brezákom práve rakúske biele víno, a každým dňom by mi mala prísť zásielka bežeckých tenisiek a teplákov.

To posledné zrovna nie je dobré, ak to znamená, že budem nebodaj chodiť behať, ale zase keď nebudem, budem jak tank ( taký ten s tankovým pivom). :D Na konci augusta mi začne pole dance a semiclassical bollywood dance, ale to je o dva mesiace….a len pánboh vie, ako kvalitne sa dá za taký dlhý čas vyžrať :D

Čo je takisto dobré je modré nebo nad grcanicovo hnedozeleným Baltským morom! Nože sa pokukajte na fotky, keré Brezák cvakol pri našej poslednej vychádzke (počas tých pekelných horúčav) z Lauttasaari na Kuusisaari, AKA “zbohatlícky ostrov”:

Toto sú nejaké rivitalot, čili radovky s výhľadom na more. Strašne závidím ich obyvateľom, aj keď sa to nepatrí, ale PRISÁMVAČKU, och! :D O_o
Toto sú nejaké rivitalot, čili radovky s výhľadom na more. Strašne závidím ich obyvateľom, aj keď sa to nepatrí, ale PRISÁMVAČKU, och! :D O_o
Móžem toto :)
Móžem toto :)
Vzadu je tuším Ruoholahti.
Vzadu tie tehličky, to je Ruoholahti.
La dolce far niente!
La dolce far niente!

A ešte jedna babysittingová fotka – mali sme tu na dva dni (a len jednu noc, vďakabohu….lebo tento byt má len 43m2, a pre troch – štyroch vlastne, aj s Gimlíkom – je to trošku záhul) 6r dcéru Minju od Brezákovho brata:

Macocha zapletá francúzsky cop :D
Macocha zapletá francúzsky cop :D

Jou.

VYDRŽAŤ. Shit is getting better! :)

Povedz niečo

