Veselé zážitky z pracoviska

Dneska som bola prvýkrát na plantáži v práci, kde by som mala od augusta pravdepodobne pracovať na part-time ako grafická dizajnérka. A môj budúci šéf je čistý chuj.

ÁÁÁCH!

Poznáte ten film Horrible Bosses? V ňom hrá výborná Jennifer Aniston úplne ujetú, nymfomanskú zubárku, ktorá neustále obťažuje svojho zubného technika, podáva mu neslušné návrhy, a podobne.

Nuž, I haz dem feels. Napríklad dneska sme mali takýto rozhovor, keď mi nešiel internet, resp. pripojenie sa na ich miestu wifinu. Berte do úvahy, že som v ofise bola okrem pohovoru druhýkrát, všehovšudy 3h a šéf ma dokopy videl asi polhodinu z celého svojho života:

M: “No….nejde mi tá wifina, ani tvoj hotspot…možno bude niečo s DNS serverom? Ale doma mi to išlo normálne, a aj na priateľov wifi hotspot z ajfónu mi šlo sa pripojiť, tak nechápem…”
Š: “Tak to bude mať priateľ URČITE vírus….hihihahahaha, néé, určite je verný, len tak kecám! Hihihihihahaha!”
M: “…..” (krivý bitchface úsmev)

Alebo aj inšô bolo:

Š: “Ukážem ti ten brief.” (sedí na gauči, ja si sadnem k nemu, slušne asi 40cm od neho, lebo fínska osobná bublina a vôbec)
M: “Okej, som samé ucho.”
Š: “Aj bližšie si môžeš sadnúť!” (chytí ma za lakeť) “Aj keď no tento gauč je takýýý mäkkýýýý, že o chvíľu budeme že úúúplne blízko pri sebe!”
M: “….” (krivý bitchface úsmev)

Alebo:

Š: “No, takže diki za to logo, pome kuknúť ten iný brief, ale ešte si nie som istý, že čo a ako, musím overiť u klienta niektoré veci.”
M: “Okej, jasnačka, šak len mi povedz tak zhruba, že čo teda.” (sadnem si k šéfovi v zasadačke na stoličku vedľa, aby som videla na brief)
Š: “Jééééžiš, ty keď tu pri mne sedíš, ty si taká veľká!” (položí mi ruku na chrbát)
M: “Wtf?”
Š: “No akože ja som dosť vysoký a vôbec, ale ja som taký tradične založený chlap (žmurk, žmurk)…ty si taká veľká, teda nie si, ale keď sedíš, tak to tak pôsobí!”
M: (regulérna bitchface)

A aj toto bolo dobré:

Š: “No, je nás tu teraz jedenásť, vekový priemer máme asi 31 rokov teraz. Ty si na tom ako?”
M: “Ak myslíš vek, tak ja mám 26.”
Š: “Óó, tak to si pod priemerom…a to máš len o kúsok menej ako ja!” (žmurk, žmurk)
M: “….”

Okrem toho na mňa NEUSTÁLE akožesexyflirtovne žmurkal, furt ma niekde chytal, dával mi ruky na ramená, na chrbát, došiel mi niečo povedať, i tak sa ma dotkol, óóóóćh….! Referovala som to Brezákovi, ktorý bol vytočený do biela – chujo má jediné šťastie, že Brezák nie je hovado, inak by ho išiel asi zastreliť. :D -_-

Juj.

Žeby som zrovna na takéhoto drba natrafila vo Fínsku, krajine s veľmi vysokým gender equality indexom, to je zlý vtip k pohledání (inak si všimnite vedľa v grafe Slovensko, ništ moc)…ale….stáva sa. -_- Ách jaj!

Som zvedavá, ako sa toto bude vyvíjať. Vo štvrtok tam idem zase, idú ma brífovať kvôli nejakému väčšiemu projektu. Z DAŽĎA POD ODKVAP. (Alebo aj nie, lebo mi ponúkli dosť na chuja plat, asi o 100 evry väčší ako je moja bohatierska fínska podpora nezamestnaných, takže…hmm…)

giphy-horriblebossesŠme še pobavili.

4 thoughts on “Veselé zážitky z pracoviska

  1. ak ja viem ze by som ta mala polutovat ale skoro ma jeblo od…smiechu ne lebo to citam v praci tak sa tvarim vazne ale podla mna mi vyskakali cervene flaky na tvari jak sa snazim nesmiat. kokooos, zrovna vo finsku kde maju byt vsetci chladni a rezervovani? a ze o kusok menej ako ja, to zu je aka nechutnost paneboze :D (ale je to strasne smiesne ked sa to deje inym).
    Ty kks inak aj so mnou sef flirtuje ale len tak decentne, takze je to v norme, hento keby daval tak fakt ze bitch fejs. okrem toho ma pozna zu dva roky a vie ze som hovado. sak ale zazaluj ho, u finov urcite dostanes mega prachy a zu nebudes muset robit vobec.
    inak to ze aka i velka by ma urazilo!

  2. Spätné upozornenie: O lese a o behu | Mimi vo Fínsku

Povedz niečo

