O lese a o behu

Na úvod, ak by ste si chceli prečítať fajnú poviedčičku o fínskom lete, odporúčam toto.


…je tu kosa. Taká kosa, že už teraz chodíme v bundách, ktoré si normálne rezervujem na Slovensku tak cca na september, a svoje supermegacica vytrblietané sandále som mala na nohách presne 1x (a bola mi zima). Inak nosím šatku okolo krku, viac vrstiev ako mi je milé, a bikini mi smutne ležia v skrini.

Ach jo, sever.

Príde deň, kedy sa presťahujem niekde na Fidži do Portorože alebo čo, a budem rundiť medzi morom v Taliansku, morom v Chorvátsku, a rakúskymi Alpami (a slovenskými salašmi), ale ten deň ešte nenastal, takže ništ no. :D

Ale boli sme minule na dlhšej vychádzke v lese (lesoparku? tu je všetko lesoparkom) a to bolo fajné…

Náhodný lesný outfit. Sa ani nepýtajte :D Tie plandáky mám ešte z Malajzie, asi z roku 2007 alebo čo.
Náhodný lesný outfit. Sa ani nepýtajte :D Tie plandáky mám ešte z Malajzie, asi z roku 2007 alebo čo.

Inak ništ, pracujem. U úchyláka ale pracovať nebudem – nakoniec bude najlogisch option, totiž začnem robiť vo firme Brezáka a jeho partnera (nie homopartnera rozumej, ale biznis partnera :D) ako AD (teda ako art director – nenechajte sa ale pomýliť, art director okolo umenia neprejde jak je rok dlhý, ledaže by zrovna zalamoval brožúrku pre SNG). Možno už teraz, možno od augusta. Začínam si šetriť na umelé kozy a islandského koňa.

Okrem iného som bola minulý štvrtok behať, a odvtedy sa presviedčam, že pôjdem zase. Mám ale za fúrik výhovoriek, prečo to zrovna v tento deň a v túto hodinu nejde. Napríklad:

  • ešte som neraňajkovala
  • zrovna som raňajkovala
  • musím vyvenčiť Gimliho
  • zrovna som vyvenčila Gimliho
  • mám na krku deadline
  • musím robiť na projekte do školy
  • nechce sa mi byť spotená, nechutná a ísť do sprchy
  • šak včera som si umývala vlasy, to si budem musieť zase umyť vlasy
  • moc fučí
  • moc prší
  • bude pršať
  • zrovna pršalo
  • je moc skoro
  • je moc neskoro
  • mám dobrý make-up, a beh mi ho pokazí
  • o chvíľu pôjdem venčiť, to bude aj tak pohyb
  • vonku je moc veľa ľudí, budú na mňa kukať, ako fučím
  • vonku je moc málo ľudí, určite ma niekde zachloští nejaký magor
  • z neba padajú kombajny a z nechtov mi rastú pivonky

VŽDY sa niečo dá vymyslieť, chápeme sa. Vždy. Dneska ale asi možno snáď ešte neviem či ozaj pôjdem, polhodinu tejto neuveriteľne nezmyselnej činnosti snáď vydržím…niekedy podvečer. Lebo teraz mám prácu, a potom idem s ukrajinskou kamoškou na čaj, potom mám prácu a venčím, a jój, you get the drift! Beh je sprostosť. :D

iY1k9Sjogging-running-winter-cold-seasonal-ecards-someecardsHmpf. Čo sa strašne nechce vám?

7 thoughts on “O lese a o behu

  1. Ja mám kamošky, ktoré sa tešia, keď priberú na 46,5 kila, takže k tým len toľko: “A girl told me how hard it is for her to gain weight. I said it is hard for me NOT to. We had a good laugh and then I punched her in the face.”

    1. Fuuuuj, uprimnu sustrast akoze! O_o :D Ja som sa zmohla akurat na jogu a asi 30 brusakov na balkone a potom som sa neskor drbla do ladoveho Baltskeho mora. BEH JE HNUS.

  2. S tým počasím vo Fínsku si mi pripomenula jednu našu veľmi dávnu dovolenku v Thüringer Wald ešte v bývalej NDR. Boli sme tam dva týždne na rozhraní júla a augusta a ja som musela ísť deťom kúpiť zimné bundy, aby nepomrzli :-) Nebehaj. Bicykluj :-)

Povedz niečo

