Už rastúúú!

Včera sme boli so Šárkou na čučoriedky, ktoré – vďaka tomuto poněkud JESENNÉMU letu – už veselo rastú. Heň:

Ja vzadu, pravdepodobne 5 minút predtým, alebo potom, ako ma do zadku štipol MRAVEC. Ugh!
Ja vzadu, pravdepodobne 5 minút predtým, alebo potom, ako ma do zadku štipol MRAVEC. Ugh!
Sme museli dať selfíčko, ako správne cice!
Sme museli dať selfíčko, ako správne cice!
Debilko v lese :D Všimnite si prosím môj balkánsky TEPLÁKY STYLING.
Debilko v lese :D Všimnite si prosím môj balkánsky TEPLÁKY STYLING.
A takto bolo na
A takto bolo na “našej” plážičke.

Jou!

Mám strašné nestíhačky dneska, takže ostatné len v odrážkach:

  • včera som pripravila božský lososový steak s maslovými zemiakmi s čerstvou petržlenovou vňaťou a so šalátikom, ňuňuňu
  • idem si konečne založiť v najbližšej dobe toiminimi, t. j. živnosť, takže potom očakávam, že ma budú VŠETCI neustále zahlcovať popičinajvác platenými projektami :D Pod 5000 evry ani z postele nevstanem.
  • boli sme predvčerom v Ateneu (Fínska narodná galéria) na výstave The Magic North. Choďte, kto tu ste, je to super! Vstupné je síce 13 eur, ale stojí to za to, fakt :) Kúpila som si inak potom aj skvelú knihu v art shope v galérii (mňa by do týchto obchodov nemali púšťať, vždy tam míňam)
  • odkedy som minule išla behať, ešte sa to nezopakovalo :D -_-
  • ak neprídem na Slovensko v priebehu augusta alebo septembra, tak záväzne oznamujem pospolitému ľudu, že na 5. októbra mám luxusnú Finnair letenku do Budapešti, a prídem vtedy.

Howgh, ide sa makať (a potom na obed, svetlý bod dňa!).

P.S.: Ako vidíte, zmenila som si template, lebo ma henten už nudil (a hlavne, niečo sa poblblo s typografiou, a znaky s diakritikou mi preskakovali na iný font, čo ma neuveriteľne rozčuľovalo :D)

Povedz niečo

