Čína volá

Zdroj: klik-klik!
Zdroj: klik-klik!

Drahé ľudstvo,

odlietame zajtra (v deň celonárodného megaštrajku) do Číny, do provincie Sečuán (áno, tam kde sú pandy!). Zatiaľ nie som pobalená, Gimli ešte nie je u kamošky Suski, byt nie je uprataný, ništ…ale hlavne, že som si dneska kúpila vankúšik do lietadla! Ten v tvare podkovy, aby som si nezlomila krk pri tom 10h lete z Amsterdamu do Čengdu. Priority.

Idem asi venčit, len čo dopijem čaj (apropo čaj, mienim v Číne kúpiť asi 4 tony čaju, takže idem s poloprázdnym kufrom), a potom ku Suski do Oulunkylä odovzdať Gimlíčka. Obávam sa, že keby som mala (ľudské) dieťa*, tak ho odovzdám len tak ledabolo, ale Gimlíček je môjho srcca šampiňón, takže sa strachujem, a už tretí deň v duchu horekujem, čo bude, ako bude…

…pritom asi nič nebude, lebo veď minule keď bol cez víkend u Tarji, tak mal najväčšiu párty, a túlil sa k nej v posteli a na gauči a podobne. Opičia láska toto. Ech.

* navrhovala som Brezákovi, či si v Číne neadoptujeme malú Číňanku, lebo tak sa aspoň do budúcna vyhnem pôrodu, a ázijské deti sú asi jediné, ktoré u mňa konzistentne prebúdzajú môj značne nevyvinutý materinský pud, a prekvapivo som dostala polovičato pozitívnu odpoveď. Ale za 10 dní toto nestíhame, to niekedy nabudúce :D


So long Europe. Dúfam, že keď sem prídeme, ešte bude Európska únia a Schengen existovať. Piateho októbra letím do Budapešti, nerada by som si tam vybavovati víza… ;D #katastrofickéscenáre

2 thoughts on “Čína volá

  1. Tak prajem šťastnu cestu. Užité si kuchyňu, secuansku milujem (bohužiaľ ju neviem variť) Martina

  2. vo mne este aj mulatie deti (lebo si vzdy predstavujem ze take budem mat a tie su nikdy neni skarede, cize to mam vyhrane :D ). ale akoze len kym su cudzie a kym su ticho alebo na fotkach. inac som minule v drogerii videla otca na materskej s dvoma dcerami, ktore splasene pobiehali a on taky klidas :D (rastafarian, tak asi viem preco bol kludny haha)

Povedz niečo

