Ruska a fofry

Žijem, a NIČ nestíham. Čo je toto za nezamestnanosť?

Okrem toho, medzičasom ako do Európy prúdia ľudia často bez dokladov, ja sa naťahujem s Kelou o každý jeden prd, ktorý som (prepytujem) z riti vypustila, a musím im zdokladovať VŠETKO – len na to, aby mi poslali príspevok pre nezamestnaných, ktorý sama sebe dotujem tým, že posielam faktúry a odvádzam odvody a dane štátu, z ktoých mi spomínané príspevky následne platia. Perpetuum debile.

To nevymyslíš ani na LSD, to je byrokracia. Ach!!!


Inak som si včera zakúpila letenku (strategicky na koniec októbra, a naozaj sa pokúsim tento let nezmeškať) a naťahujem sa aj s týmto, lebo online travel agent (travellink.fi, nepoužívať! robia psie kusy) je na chuja, a aj keď som si cez nich prikúpila batožinu do lietadla, Lufthansa to neeviduje, a zjavne si to musím kúpiť zase. Šak čoby nie, šak sa topím v peniazoch, nie?


Vonku je ale krásne, máme suchú jeseň a tým pádom úplne gýčovitú rusku (farebné listy!) takže aspoň toto ma udržiava v prijateľnom mentálnom zdraví. Aj keď, žeby zrovna dobré bolo…ale to zase asi nikdy nebolo úplne, neklamme si. :D

Ruska! Klik na zdroj :)

Je tu ale dosť kosa, a pri mojom balení, vybaľovaní, presúvaní a upratovaní mi poněkud uniklo miesto, kde sa nachádzajú moje šáliky, takže si každým dňom viac a viac koledujem o nejakú bronchitídu. Ta neva, vyliečim ju v BA Demänovkou. First world problems, áno áno…!


Inak je môj život tak strašne nudný, že sa to nedá ani vyjadriť.

Nulový sociálny život.
Nulové peňáze.
Nulový pohyb (okrem venčenia – ale ODMIETAM zaplatiť 15 Eur za jógu!).
Nulová kultúra (chcela som ísť na Onegina do Ooppery, ale A lístky boli za 92 Eur/os….no nech im nejebe).
Nulové…hocičo.

Akurát mám veľa práce a do školy čo robiť! Vďaka za to, inak by ma rozpučilo od jedu.

10 dní, 10 dní…!

daria1Fajn, späť do práce! Ale najprv čaj. S čajom sa žije lepšie, dokonca aj v tak nudnej krajine ako je Fínsko. :P

One thought on “Ruska a fofry

  1. Pre kultúru zadara čekuj stránky helsinského konzervatória, účel rovnaký výdavky nulové; vždy keď niekde cestujem tak si ako kultúra manik také kukám a v Stocku sa nám vďaka tomu podarilo vidieť i royal academy of arts zdnuka a i absolventský koncert sa nám ušiel! A v HELLsinkách zasa v nejakom Goetheho institute, to nebolo až take esteticke miesto ale budižš

Povedz niečo

