Zápisky dizajnéra (väčšinou) v teplákoch

Zajtra idem DO PRÁCE. O_O Presnejšie, na skúšobné dva týždne do jedného vyfičaného metahipsterského dizajnového štúdia, kde budem až do 18. 12. a uvidíme, čo uvidíme. Dostanem za toto 600 Eur na faktúru, a dneska som sa musela pomyselne prefliaskať, lebo sa mi to zdalo málo…lenže potom som si pozrela tabuľku s platmi zdravotných sestier, a hneď som zliezla zo svojho rozdrapeného fínskeho koňa.

Nie, nie je to málo. Za celý mesiac by to bolo 1200 Eur, a ta to nem zle! (Síce, po odčítaní odvodov, daní a podobne to bude dosť na hrane, ale v BA sa s tým dá žiť, dokonca aj so snobskou britskou univerzitou).

Inak, pardon že vám tu takto do ksichtu vypisujem detaily o peniazoch, ale keďže sa do peňazí rozumiem ako hus do piva, a vyznávam motto môjho tatka (“Peniaze sú obeživo”) nemám ani žiaden ostych pri týchto témach. Proste, lóve bruh. Sú, nie sú, boli, budú, nebudú…obiehajú.

No ale práca.

…som na nervy!!! Ako ľudia chodia do práce? Čo tam robíte? :D Môžem tam dojsť v teplákoch? Budem sa tam socializovať, a vôbec?

25CULTURAL-master675

Cítim sa ako rómska žena z Letanoviec, ktorá ide (po siedmych rokoch zevlovania doma, a kojenia ôsmych detí) na aktivačné práce upratať chodníky, a je celá na nervy, lebo už nevie čo a ako má robiť. :D A najlepšie je, že moja reálna, ničnerobiaca nezamestnanosť trvala možno dva mesiace, inak som FURT niečo robila – ale teraz, keď idem niečo robiť out of home, tak som na nervy.

Okrem toho mám ešte dva projekty na VŠ, jeden freelance projekt a jeden upcoming freelance projekt, a teda, rada by som aj spala a zadrbávala sa. Čo je ale dobré je (okrem toho, že je to CELÉ dobré, lebo šak veď že hej), že táto skúšobná doba ma donúti get my shit together. Inak povedané, donúti ma nebyť rozpliznutá jak rozcapený slimák, ale pracovať efektívne ako mladý startupista, kerý si číta debilné, motivačné články o produktivite a efektivite. Jou.

Okej, idem venčiť a potom pokračujem v sedení na riti a frenetickom dokončovaní všeličoho. Prisámbohu, že zajtra keď už v meste v tej práci budem, pôjdem po nej na jógu. Moje prdel pozná středověk. Namaste bičiz.

One thought on “Zápisky dizajnéra (väčšinou) v teplákoch

Povedz niečo

