Tradičný vianočný višlist

Načo je blog, ak nie na spisovanie svojich materialistických chúťok? Šak teda no. Vždy pred Vianocami tu vycapím, čo také scem, čo je užitočné, lebo ak sa niekto cíti bohatý, môže mi dať darček, kerý mu nehodím o hlavu hneď 25. 12. (teda, niežeby som to už niekedy urobila, ale ako hovorí Justin B., never say never).

A tak teda – vianočný višlist, edícia 2015:

  • Shiseido Ever Bloom parfém 30ml alebo 50ml
  • knihu WA: The Essence of Japanese Design (skoro som si ju kúpila v Helsinkách, ale tam stála skoro 60 Eur…no akože….radšej mi ju niekto kúpte :D)
  • Frogywear merino mikinu Jarabá, a už si asi nikdy nič iné neoblečiem, lebo šak načo, merino je merino
  • akékoľvek šaty (vlastne hocičo) z Boden UK…pri nestrečových veľkosť 14R (lebo prdel), pri strečových 12R
  • 2 až 4 šáločky na čaj z Leach Pottery
  • tento dokonale na hnusné počasie využiteľný bundičko-kabácik od Seasalt Cornwall, pravdepodobne vo veľkosti 14, lebo veľa ľudí tam píše, že má small fit
  • tento divný pantsuit útvar od Seamly.co vo veľkosti M/L
  • knihu Pristine Seas od National Geographic Books
  • ďalších 84695 kníh v Artfore
  • Tortuga Backpack, aby som si už nemusela check-inovať batožinu, pokiaľ teda necestujem so slivovicou a s Demänovkou ako teraz :D
  • nejaký lightbox, aby som mohla kresliť chujoviny profesionálnejšie
  • svetový mier
  • 5000 Eur
  • svetový mier
  • superrýchly vlak z BA až do Helsínk
  • svetový mier
  • fínskeho laponského psa, ideálne hnedého s hnedým nosom

    lapinkoira-brown
    Foto mám z Fotothing.com

Okej, toť vsjo, idem sa radšej baliť…aj by sa mi to zišlo, zajtra odlietam o pol siedmej z Viedne! Aloha Suomi, nebuď moc zmrznutý, lebo mi o(d)mrzne riťka.

Koniec višlistu.

P. S.: Založila som si ilustračný blogýsek Stripy Manatee (PÁSIKATÝ KAPUSTŇÁK!!1!11!), takže tam niekedy môžete hodiť okom. Zatiaľ tam dokopy ništ nie je, ale to sa naplní, chujovín denne nakreslím požehnane :D

P. S. 2: Tento hejt na marketing mejd maj dej….ďakujem Kris!!! Pre lenivých malý úryvok:

„Teď nemůžu babi, dělám research pro moodboard!“ vysvětluje freelancer u počítače, proč nepomůže chabrusáckejm prarodičům na zahradě. Sen o práci v reklamě si žádá oběti.

Nejlepší marketing má samotnej marketingovej byznys. Tisíce hipstrů nemůžou usnout z představy, že kancelářský patro, ve kterým se jednou usadí, bude mít u výtahu ceduli “Kreativní”. Jen v tomto oddělení se můžou lidi cítit jako intelektuálové, kteří se při nedokončeném studiu filosofie nenechali svázat analytickou logikou, ale dávají průchod přehršlím svých nápadů.

…no musíte uznať, že AMEN. :D O.o

One thought on “Tradičný vianočný višlist

  1. vidim, ze mame podobny vkus. Tu u mna v Nemecku som nasla obchod kde maju prave Seasalt a aj Boden a chodim tam slintat, dufam, ze bude nejaky vypredaj, lebo inak mi penazenka krvaca. Pozerala si inak aj King Louie znacku? mohla by sa ti pacit

Povedz niečo

