Malé bazalčičky a iné drobnôstky života

Nasleduje blog o ničom, lebo neni o čom. Môj život sa skladá z tohoto:

  • ranná polhodka jógy (ak sa skonsolidujem)
  • venčenie
  • do práce
  • v práci
  • na obed
  • v práci
  • z práce
  • venčenie
  • tupé zízanie do iPadu, knižky, alebo telky
  • ako bonus hula tanec 1x do týždňa
  • a dneska bolo megapekne, tak som sa vytrepala s Gimlíkom na najlenivejší jogging sveta, to bol priam až zázrak (no ale budem sa kukať na Brezáka ako spí? nem sranda)

Niekedy niečo navarím, niekedy dám niečo oprať, niekedy polejem kvety. A už nám rastú bazalky a petržlen, keré onehdá Brezák zasadil:

bazalky
Vpredu bazalka, vzadu petržlen. Budeme ich neskôr sadiť ďalej od seba, ale musíme ísť kúpiť niekde hlinu a porádne kvetináče.

V práci je super, nemám sťažnosti, všeličo sa učím, a všeličo tam robím. Máme tam takú multi-kulti utópiu, lebo sme tam rôznych národností (z Fínska, Ugandy, Kene, Indie, Nemecka, Španielska, Argentíny, Anglicka, …a ja zo Slovenska, ako jediný zástupca ďalekého východu a bryndzového kráľovstva), hovoríme na seba rôznymi jazykmi (aj keď oficiálna je angličtina), a zatiaľ sme sa neprichloštili.

To keby volajaký slniečkár videu, ej bisťu aj by sa potešiu!! :D


Okrem toho sme učinili s Brezákom závažné rozhodnutie, že si kúpime (v dohľadnej budúcnosti, ale nevieme ešte kedy) posvätnú birmanskú mačku, aby mal Gimlík kamošku. Birmanka vyzerá takto:

vorrt-birman-ee
Zo stránky birman.ee

Birmanky sú vraj skoro ako psy, čo mi vyhovuje, lebo tibetskí španieli sú zase skoro ako mačky, takže sa to u nás vybalansuje. :D

V Barme boli posvätné a uctievané, dobre vychádzajú so psami, ľudmi, deťmi, krokodílmi, švábmi, Fínmi a aj s bratislavskou kaviarňou, a majú takmer bezúdržbový kožuch. To ma teší, lebo moja forever kitteh breed love perzská mačka je ťažká makačka, čo sa údržby kožucha týka, a ešte aj mávajú zdravotné problémy.

Ja toho o mačkách veľa neviem, ale našťastie Brezák je v tomto vcelku profi (jeho exfrajerka a aj mama mali mačky), takže sa od neho naučím, a žiadna cica nepríde k duševnej ujme.

Pôvodne som chcela psa zase (ako vždy, čo iné ja chcem….okej, ešte nad malým zajom som dumala, takýmto), ale Brezák má na psiu srsť alergiu, a ešte Gimliho ako-tak zvláda, ale dvaja psy by boli už príliš. Nuž, tak veru ku psomačke bude mačkopes! Cha! Ajm very plísd. :3

Jediné, čo budeme musieť potom vymyslieť je zabezpečenie balkóna, aby birmanka nevybehla von, ale to ešte riešiť nejdeme, lebo ešte je času dosť. Ale v priebehu tohto roka by sme tú birmanku mohli mať si myslím…mám starosti, keď je Gimlíček 8h sám doma 5x do týždňa, chápete. Môj malý, osamelý psí syn!! Uchh!


Inak ništ. Po víkendoch robím do školy, cez týždeň robím v práci. Graphic design overload niekedy, ale zatiaľ zvládam. Už len polroka, a mám BA (Hons) konečne!!! Začalo mi byť dosť fuk, na akú známku to celé skončím, ale zároveň nechcem odovzdať nejaký hnusný shit, a chcem napísať dobrú záverečnú esej, takže asi budem mať dlhé noci a skoré rána. Spánok je pre slabých…


No a na záver by som chcela poznamenať, že síce som dnes išla behať, ale aby som z toho nebodaj náhodou neschudla, zožrala som teraz večer šesť belgických praliniek. Ups.

acidauntie-exercise
True story.

One thought on “Malé bazalčičky a iné drobnôstky života

Povedz niečo

