Sivá jar a tak vôbec

Haló, haló zo severského humna!

U nás v Helsinkóch je prijateľne teplo +4C (vo Fínsku sa človeku posunú hranice “tepla”), a ja sa dneska zaoberám praním, vyvesovaním, pitím čaju, a psychickou prípravou na štyri dni doháňania vecí do školy. Ešte by som mohla aj Brezáka nahnať, aby odhnusil umývadlo (odtok sa zajebau) a aby už konečne, ASI PO POLROKU, opravil záves v sprche.

Ale chlapi, to je jak na baterky, treba povedať, že niečo je nem dobre, a ani potom nie je isté, že SA to pôjde opraviť. Ech.

Inak ništ, všetko po starom. Už sa začínam skonsoliduvávať v práci a aj niečo efektívne robiť, začala som zase variť (lebo čo mi iné zostáva), a včera sa nám s Brezákom podaril husársky kúsok, keď sme si OBAJA zabudli kľúče, a dokonale sme sa vymkli z bytu. :D

Potom sme hodinu na schodoch čakali na týpka z firmy, ktorá sa stará o našu bytovku, aby nám došiel otvoriť, ale ujo uviazol v zápche v Leppäväärä (mestská časť Espoo), a tak sme na tých schodoch skoro do kómy upadli, kým došiel. No ale došiel, takže teraz píšem zvnútra bytu, jou!

Čo ešte?

Dneska možno príde Brezákov brat Mikko, toho času odfínčený zo svojej mĺkvej, pivopijúcej fínskosti, lebo bol nedávno sám v Thajsku skoro na mesiac, a zjavne mu to prospelo.

214_22042014_133448_thailandbig
Aj ja scem ísť do Thajska!

Budúci víkend nás navštívi istá Kristi s manželom, ktorí predávajú svojho NÁDHERNÉHO dvojročného kastrovaného perzského kocúra vo farbe strieborná činčila, a idú sa kuknúť, či by mu u nás bolo dobre, a ako by sa zniesli s Gimlim.

Som zvedavá! Brezák je tuná hlavný mačkofilný profík, I am just tagging along. Ale vymyslela som to ja, lebo je podľa mňa neprirodzené, aby bol Gimli sám doma 5x do týždňa po 8-9h, šak z toho bude mať nejakú neurózu.

Screenshot_2016-03-19-16-41-37-1
To je ON, nášho srcca šampiňón!

Ňuňuňu, kocúrik! Dám vedieť, čo a ako. :)

A teraz, if jú ikskjúz mi, musím ísť vyvesiť prádlo a potom mienim spraviť granadír. Housewife level 95995, ale aj tak neni o čom. Fínsky život, to je takô niečo dôchodcovsky-stabilne-nudno-upokojujúco-každodenne-pokojné voľačo….niekedy až komatózne, ale beriem to – v parlamente sa tu nepresúšajú náckovia, v metre sa neodpaľujú jebnutí moslimskí chuji (za tento výraz by ma asi vyššie spomenutí náckovia pochválili, ups), a nikde nevidím Ficov ksicht.

Hyvää pääsiäistä! Veselú Veľkú noc! :)

3 thoughts on “Sivá jar a tak vôbec

  1. chachacha…ked sa neznesu, das ho na spiz :P
    inak ked chlap slubi, ze nieco opravi, tak to opravi a nemusis mu to pripominat kazdych 6 mesiacov! Moj radsej ani nic neslubuje, ja musim nahanat nasich kamosov aby mi pomohli (a potom prevrtaju elektriku, ha) a moj potom sedi s pivom na gauci a prizera sa ako kamos vrta a ja podavam naradie…co si clovek nespravi sam…

Povedz niečo

