Ešče furt vo Fínsku

Uhhhh….eeehhhhhh….akožéééé….čaute? Žijem! Ale nejako blogýsek poněkud jako vole jako šel bokem, jó, lebo som mala lepšie veci na práci.

Napríklad som stihla toto:

Konečne “nemať ledva maturitu”, ako onehdá kedysi láskyplne poznamenal môj s PhDr. ovenčený tatík, a dokončiť si BA (Hons) Graphic Design na University of Hertfordshire. Študovala som top-up (čo znamená, že len posledný ročník štúdia, lebo mám HND Graphic Design z Prague College) online cez Interactive Design Institute a potom som sa vysrala na celé promócie, lebo boli v Škótsku počas novembra, a akože helsinský november mi celkom stačí, ďakujem pekne.

Tuná si môžete pozrieť moju záverečnú prácu, je hipsterská že až no.


Ísť s Brezákom do Laponska!!! Och, soby a vóbec!

laponsko1-mimivofinskulaponsko2-mimivofinskulaponsko3-mimivofinskulaponsko4-mimivofinsku

Tento náš výlet bol dávno (minulé leto), ale marí sa mi, že sme boli v Oulu, Rovaniemi, Kuusame, Kemijärvi, Pelkosenniemi a vo Vuostime…a ešte niekde, ale nespomeniem si kde (ale bolo tam móc komáróóóv, hodil by sa mi tam nejaký nikáb).

Laponsko je ÚŽASNÉ, srcco mi piščí po ďalšom výlete. Snáď pôjdeme. :)


Dať si konečne dokopy ilustrátorské portfólio s akvarelmi a updateovať si to digitálne.


Ísť s Brezákom kamoške Danke na svadbu, juj! Mám tlstú ruku, ksicht jak mopslík a na hlave mi raší nejaká tylová sasanka, ale Danka a Dominika sú nádherné, sústreďte sa na ne. :D

my3-svadba-mimivofinsku

Multi-kulti poznámka: Na Dankinej svadbe Brezák prvýkrát v živote uvidel čepčenie a odvtedy je z toho na větvi, a hovorí mi, že aj my také musíme mať. Ja mám s týmto inak ňuňu obradom prechodu isté problémy feministického typu (a okrem toho, fakt vyzerám v kroji bizarne, VTEDY je vidieť moja čiastočná kórejskosť!!! Môžem si dať hanbok pls…) a ešte, ahem, nikto ma nepožiadal o ruku, takže kde jaké čepčenie, djúúd?! Budem sa tomu snažiť vyhnúť, ale neviem či to pôjde. Brezák bol očarený!


Boli sme za Paťkou v Slovinsku! A potom v Benátkach…a vóbec… Na toto dám separé blog (teraz, keď som si už ráčila obnoviti heslo), takže tuná len jedna fotečka z krásneho Piranu…

piran-mimivofinsku

Áno, áno, TO HORE JE STREDOZEMNÉ MORE!!1! Srcco mi kvičalo zaľúbením a nohy mi nechceli ísť inde, lebo…chápete….tento božský juh! Baltské more je fajn, ale vieme kto vyhráva v kráse (a v teplote!), žejo. Najneskôr v máji sa tam pôjdem kúpať – ak môžem dať 12-14C Baltské more, nejakých 18-20C v neskoro jarnom Stredozemnom mori ma môže len potešiť.


Úplne náhle a náhodne sa prihlásiť na magisterské štúdium na Malmö University, a to tri (3) dni pred deadlinom. Akože dneska, asi pred hodinou. A za trištvrte hodku som napísala ešte aj letter of intent a zalomila som ho v písme Samo Sans (tzv. prejav dizajnérskeho nacionalizmu, ahem). Ak ma zoberú, rok sa budem ondiť na online študijnom programe s grandióznym názvom Media and Communication Studies: Culture, Collaborative Media, and Creative Industries, Master’s programme (One-Year). Ak ma nezoberú, tak nevadí, toto bola len taká večerná halúzka. ;D


 

Ok, toto asi. Teda, bolo toho viac, ale chce sa vám čítať román? Mne sa román minimálne písať nechce… Ale ak ma budete sledovať na Instagrame, uvidíte všeličo a rovno hneď! Tuto som. :)

Inak, no a dobre no, je to dobrý pocit zase byť na blogýsku a oznamovať svetu nepodstatné informácie. Ste radi? Ja som rada! Ňuňu!!!!

4 thoughts on “Ešče furt vo Fínsku

  1. Jasne ze sme radi, ze ci! My sme mali aj cepcenie. Ale moj sa aj tak najviac tesil z toho, ze sme dostali (financne) dary, ehm. U nich to nie je zvykom! Ostal ako obareny a najprv to ani prijat nechcel.

      1. Chystam sa uz vyse roka postnut na instagram, ale este som sa k tomu nedostala :-)

  2. podla mna cele zvyky na vasej svadbe boli najvaac, lebo som ich ja organizovala! a ja by som tiez chcela mat nejake, hlavne svadbu by som chcela, ale moj chlap je rozvedeny a tvrdi ze raz a dost. ale sak pockam na brexit a este doleze ze potrebuje viza, hehehe!

Povedz niečo

