Naozaj je jar, hovoria Fíni

Ledva som dneska dopísala toto a takéto potvrdenie mojej Teórie jarných vtáčikov a slnka™ sa mi zjavilo na Facebooku:

kevattulee-mimivofinsku

Haha!!!

Viete v čom som fakt dobrá? V POZNANÍ FÍNSKA A FÍNOV. Asi by som mala napísať o Fínsku knihu. To ale bude problematické, lebo aj napriek tomu, že blogujem, tak ja vlastne neviem poriadne písať (ale viem fakt dobre editovať texty, cha!). Hm hmm.

Ako čítať fínske poker fejsy a iné dobrodružstvá zo severu od Mikaely Isttönen nájdete v každom dobrom kníhkupectve už v roku 2034! 😜

One thought on “Naozaj je jar, hovoria Fíni

Povedz niečo

