Sedím v Bratislave a nie je mi až také teplo, ako som dúfala, že mi bude

…takže preto tu bolo také ticho! Nestíham toho moc, chápete, musím sa pozerať na viniče, perkelty a kvetinky.

Hrádza za Danubianou
…A na Dunaj sa pozerám!

Ešte tu mesiac budem, keby niečo. A potom späť do Fínska a rovno 5. júna idem na MRI do Naisten kliniikka, lebo šak čoby nie, keď má človek cysty. Snáď bude vtedy prijateľne teplo (vo fínskom ponímaní), že nebudem potrebovať mať na sebe veľa vrstiev, cuz I am so over that shit.


Inak som začala písať a kresliť tibetí KOMIKS!!! Prihláste sa tam na odber, dobre vám radím. A aj Facebook page môžete lajkovať ostošesť!

Lamto-web-header-2-simple-FB-page-size

LUCKY LAMTO je tu pre vás, nepravidelne viackrát počas týždňa, ale vždy s nejakou srandičkou. :) Mám už aj zakúpenú doménu http://www.luckylamto.com, ale nestíhala som to celé riešiť, takže to potom. Zatiaľ teda fičí provizórna WP adresa, ale lepšie ako drótom do oka.


Okej, toť vsjo, idem do slniečka, keď už svící! :)

Povedz niečo

