Veľa práce škodí, poďme sa jej vyhnúť browsovaním po internete.

The Equus – ak máte radi kone :)

Skvelý barcelonský byt – industriálny štýl sa dá aj milo! Hneď by som sa tam nasťahovala!

Evelin Kasikov – prezrite si CELÉ jej portfólio. Všetko! O_O Smekám klobouk a idem zaliezť do nejakej temnej diery, kde si budem naďalej kresliť havinkov a kvetinky, kým naozajstne talentovaní ľudia budú pracovať na takýchto neuveriteľne úžasných veciach. Ochhhh. O_O

Len pre grafických dizajnérov – strašne geek článok o konvertovaní textu do kriviek správne – skoro ma kleplo, TOTO mám akože vždy robiť?! A to zistím až teraz?!? FML. :D

Hahaaaa, tie kartičky – ak máte chvíľku času….príjemnú zábavu :P

22 otázok klientovi – pre zábudlivých webdizajnérov a nešťastných grafických dizajnérov ako ja, ktorí majú od absolútne dezorganizovaného klienta odpovede asi na 2 otázky zo všetkých. -.- Nabudúce ani prstom nepohnem, kým nebudem mať 700-slovnú ESEJ na každú otázku. Lesson learnt.

Skvelý článok o vzťahoch a tak – sľubujem, že to nie je nič typu ako sa dočítate v Báječnej žene.

A recept na brutálne chutne vyzerajúci koláč so sušenými datlami, ktorý som strašne lenivá upiecť, takže nad ním budem len ticho slintať!

Povedz niečo